کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هواداران کازان تا دم خانه ام آمدند

آزمون: از حرف هاي سرمربي ناراحت شدم

2 شهريور 1393 ساعت 18:16

سردار آزمون ديشب براي تيمش 17 دقيقه بازي کرد و موفق شد پاس گل 3 امتيازي بدهد. او بعد از اين بازي حسابي خوشحال بود و به نوعي توانست جواب انتقادات سرمربي اش را بدهد.


آزمون پس از این بازی که با برد روبین کازان و پاس گل او همراه شد، گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

آماده ام ثابت بازی کنم

او در خصوص انتقادات سرمربی گفت:به هر حال فوتبال است. یک روز توپ گل می شود و یک روز وارد دروازه نمی شود. این تصمیم مربی بود که ذخیره باشم و من هم احترام می گذارم.اما می توانم ثابت کنم آماده ام به ترکیب اصلی برگردم. من خیلی دوست دارم گل بزنم اما وقتی قسمت نیست گل بزنم دروازه خالی هم گل نمی شود. من هم باید بیشتر تمرین کنم تا بیشتر گل بزنم و از موقعیت هایم استفاده کنم.

این انتقادات روی روحیه ام تاثیر گذاشت

سرمربی روبین کازان ازسردار انتقاد کرد و گفته بود؛ سردار باید بزرگتر شود تا این موقعیت ها را از دست ندهد. سردار در همین رابطه گفت: واقعیتش ناراحت شدم چون مصاحبه عجیبی بود و مساوی را گردن من انداخته بودند.البته من این انتقادات را قبول می کنم و احترام می گذارم.مربی باید حامی بازیکن باشد تا بازیکن او را پشت سر خود حس کند. به هر حال این مسائل تمرکز بازیکن را بهم می ریزد و باعث می شود من روحیه ام را از دست بدهم چه به شوخی و چه جدی!به هر حال من بازیکن جوانی هستم و طبیعی است احساسی باشم.اما من مربی ام را دوست دارم و احترام می گذارم. فقط کمی ناراحت شدم اما مشکلی نیست.

چند سانت کم آوردم

او در خصوص بازی دیشب هم صحبت کرد: این تیم صدرنشین بود و بعد از ۴ بازی که نبرده بودیم استرش داشتیم. این ۳ امتیاز خیلی مهم بود که گرفتیم.سردار در مورد موقعیتی که از دست داد هم گفت: فقط چند سانت کم آوردم و توپ با فاصله کمی به بیرون رفت. به هر حال این مسائل پیش می آید و باید دقتم را بیشتر کنم.

وظیفه ام را انجام دادم

سردار از پاس گلش هم حرف زد:من فقط وظیفه ام را انجام دادم و چند ثانیه قبل از اینکه توپ به من برسد او را دیدم که حرکت کرد و به او پاس دادم.ضمن اینکه من گوکدنیز خیلی هماهنگ هستم و خیلی راحت همدیگر را پیدا کنیم.

هواداران تا جلوی خانه ام آمدند

از سردار پرسیدیم هواداران به او لقب جدیدی دادند که گفت:هواداران به من لقب جدیدی ندادند و از همان اول من را مسی صدا می زدند. دست هواداران درد نکند که خیلی به من لطف دارند. حتی بعد از این بازی هواداران تا در خانه با من آمدند!


کد مطلب: 40736

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/40736/آزمون-حرف-هاي-سرمربي-ناراحت-شدم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir