کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیربرنامه ملی پوشان ایرانی:

حضور انصاری‌فرد در اروپا قطعی است/ قطری ها قوچان‌نژاد را هم می‌خواهند/دژاگه می‌تواند قبل از اتمام قراردادش از العربی جدا شود

14 مرداد 1393 ساعت 10:16

حضور مهاجم ملی پوش ایران در یک تیم اروپایی قطعی شده است.


هنوز تکلیف بسیاری از ملی پوشان فوتبال ایران مشخص نشده و همه امیدوارند فوتبال ایران صاحب لژیونرهای موفقی شود.

فاضلی مدیربرنامه اکثر ملی پوشان در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرد که کریم انصاری فرد قطعا فصل جاری در اروپا توپ خواهد زد اما نامی از تیم آینده وی نبرد. گفته می شود مقصد نهایی وی اوساسونای اسپانیا خواهد بود.

وی تاکید کرد که تیم های قطری قوچان نژاد را می خواهند و پول خوبی بابت وی می پردازند و به همین دلیل مالک چارلتون که همزمان مالک استانداردلیژ بلژیک است و قراردادی بلند مدت با قوچان نژاد دارد احتمالا با فروش وی موافقت می کند.

فاضلی از اخبار مطرح شده در مورد سفر پولادی به انگلیس در روز چهارشنبه اظهار بی اطلاعی کرد تا خبر احتمال بازگشت وی به پرسپولیس بیش از پیش قوت بگیرد.

مسعود شجاعی از تیم اسپانیایی پیشنهاد دارد و در لیگ این کشور خواهد ماند. فاضلی همچنین اعلام کرد هنوز دو ساله بودن قرارداد نکونام با اوساسونا قطعی نیست. ضمن اینکه تبصره هایی در قرارداد دژاگه با العربی قطر وجود دارد که طبق آن می تواند با وجود قرارداد چهارساله، در صورت دریافت پیشنهاد خوب اروپایی تیمش را ترک کند.


کد مطلب: 40281

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/40281/حضور-انصاری-فرد-اروپا-قطعی-قطری-قوچان-نژاد-هم-می-خواهند-دژاگه-می-تواند-قبل-اتمام-قراردادش-العربی-جدا-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir