کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرونده خانواده بهشتی با همت شما بسته شد

20 ارديبهشت 1393 ساعت 11:25

آنچه واضح است ميزان كمک‌های رسیده در قیاس با «مشارکت» رقم خورده هیچ اهمیتی ندارد و از این حیث، می‌توانیم فرجام این پرونده را دستمایه بالیدن به خود بدانیم؛ به این دلیل که مردمانی داریم که بیش از گلایه و ایستادن در ایستگاه توقع، حاضرند به سهم خود پای در میدان عمل گذاشته و نشان دهند که راه دریا ساختن از قطره ها را خوب بلدند.


برخی گلایه کردند، از اینکه چرا «قدرت» و «نعیمه» فرزندآوری را بعد از تولد نخستین فرزند معلول متوقف نکردند، گلایه کردند و ندیدند که برای این پدر و مادر، فرزندانشان عزیز جان و پاره تن هستند و نمی‌توان نقش دایه مهربان تر از مادر را برایشان ایفا کرد.

 به فاصله دو روز از انتشار خبر خانواده‌ای نیازمند که در بهشت پنهان ایران زمین کاری بهشتی می‌کنند، خیریه همت که واسطه گردآوری کمک‌های مردمی کاربران اینترنتی شده و شماره حسابی به این کار اختصاص داده بود، با اعلام جمع آوری مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، این پرونده را بست و از همراهی مردم تشکر کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده، در پرونده ۱۰۵۷ این خیریه که به این خانواده اختصاص یافته بود، به یاری خدا و همت مردم، مشارکت‌های به نحوی رقم خورد که مبلغ قابل توجهی برای کمک به این خانواده گرد آمد و به زودی صرف رفع مشکلات این خانواده خواهد شد.

آنچه واضح است، همانگونه که مدیران این خیریه همواره تاکید داشته و دارند، ميزان كمک‌های رسیده در قیاس با موضوع «مشارکت» مردمی رقم خورده در گره گشایی از مشکلات پرونده‌های مطرح شده، هیچ اهمیتی ندارد که از این حیث، می‌توانیم فرجام این پرونده را دستمایه بالیدن به خود بدانیم.

از این رو به خود می‌بالیم که به رغم گلایه‌های برخی به این خانواده، شمار هم‌وطنانی که به اتکای اعتماد به سایت‌های خبری من جمله «تابناک» و از آن مهم‌تر، اطمینان به عملکرد این خیریه خوشنام، کمک‌های نقدی خود را به حساب اختصاص داده شده برای این امر حواله اینترنتی زدند به قدری زیاد است که ماحصل آن، گردآمدن ده‌ها میلیون تومان در روزهای انتهای هفته است.

از این رو به خود می‌بالیم که مردمانی داریم که بیش از گلایه و ایستادن در ایستگاه توقع، حاضرند به سهم خود پای در میدان عمل گذاشته و به قدر وسع خود دست بجنبانند و نشان دهند که راه دریا ساختن از قطره ها را خوب بلدند.

مفتخریم به داشتن چنین هم وطنانی که به درد آمدن اعضا را تاب نیاورده و برای کمک گرفتن از دیگران نیز داوطلبانه خبر را دست به دست کرده و به گوش هم می‌رسانند تا مبادا کسی از این نیکوکاری جا بماند؛ بماند که در این چرخه هستند کسانی که مسئولیت دارند و می‌بایست به روی خود بیاورند اما... .

فارغ از گلایه‌هایی که شاید جای طرحشان اینجا نباشد، خداوند را شاکریم از این نعمات، مراتب تشکر و قدردانی خود را از همت یکایک شما اعلام می‌کنیم و آرزو می‌کنیم که گرفتاری دیگر نیازمندان هم به یاری خدا رفع شود.


کد مطلب: 38688

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/38688/پرونده-خانواده-بهشتی-همت-بسته

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir