کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهره‌های سینما ناقوس‌ها را برای چی‌ن به صدا درمی‌آورند

17 فروردين 1393 ساعت 17:17

نمایش «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا در‌می‌آیند» نوشته رحمت امینی و با کارگردانی حسن وارسته که قرار است اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری در تالار حافظ روی صحنه برود، چند چهره سینمایی را در گروه بازیگری خود خواهد داشت.


رحمت امینی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: قرار است اواخر اردیبهشت‌ماه و با کارگردانی حسن وارسته نمایشنامه «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» که بخشی از آن توسط بنده و بخشی دیگر توسط سیاوش بهادری و گروه نوشته و تنظیم شده است در تالار حافظ روی صحنه برود.

وی ادامه داد: در این کار عاطفه تهرانی و گروه حرکت او حضور دارند و سعی‌مان بر این است که نمایش «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» اثری تماشاگرپسند و در عین حال هنرمندانه باشد.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره گروه بازیگری «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» توضیح داد: این نمایش دارای ۵ نقش است و برای این نقش‌ها با بازیگرانی چون آنا نعمتی، یکتا ناصر، حدیث میرامینی، سحر دولت‌شاهی، جواد عزتی، امیرحسین رستمی، نوید محمدزاده، هدایت هاشمی و بهنام تشکر مذاکراتی داشته‌ایم. از این جمع برخی از هنرمندان بسته به شرایط کاری خود، ممکن است با ما همکاری کنند.

امینی تأکید کرد: تصمیم ما این است که حتما در گروه بازیگری چند بازیگر شناخته شده عرصه تئاتر حضور داشته باشند.

وی درباره وضعیت قرارداد و بودجه نمایش «یک بزرگداشت با شکوه» که سال گذشته در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد، یادآور شد: همچنان در انتظار انعقاد قرارداد هستیم و دوستان به ما گفتند که در سال جاری قرارداد اجرای سال گذشته‌مان منعقد می‌شود.


کد مطلب: 38068

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/38068/چهره-های-سینما-ناقوس-ها-چی-ن-صدا-درمی-آورند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir