کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گودرزي: اطلاعي از مديرعاملي پروين ندارم

8 بهمن 1392 ساعت 8:54

دکتر محمود گودرزي گفت: اطلاعي از مديرعاملي علي پروين در باشگاه پرسپوليس ندارم.


وزير ورزش و جوانان در حاشيه نشست با نواب رييس بانوان فدراسيون‌هاي ورزشي در پاسخ به اين پرسش که آيا نقل قول‌هاي فوتبالي اخير از شما صحت دارد؟ اظهار کرد: من معتقدم بايد بر اساس رويه‌هاي قانوني و ساختارهايي که وجود دارد، کل کار بنا شود. در باشگاه‌ها هيات مديره‌ها تعيين کننده هستند. بايد اختيارات بدهيم که به آن‌ها داده‌ام. خودشان به عنوان هسته تخصصي تعيين کننده هستند و عزل و نصب دست خودشان است. نظر شخصي روي فرد خاصي ندارم. ممکن است هيات مديره از من کسب مجوز کند اما آنچه را که آن‌ها اعلام مي‌کنند با آن مخالفتي نمي‌کنم. سعي دارم از دخالت پرهيز کنم و تصميم گيرنده ابتدايي و انتهايي نباشم. ما تقسيم کار مي‌کنيم تا باشگاه‌ها در حوزه‌هايشان خودکفا باشند.

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به خبر منتشر شده در سايت باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه با حضور پروين در اين باشگاه موافق هستيد، تصريح کرد: آنچه که رييس هيات مديره پرسپوليس گفته سرپرستي موقت پروين در اين باشگاه بوده که من تا پايان فصل با آن موافقت کردم. آنچه که در صورتجلسه هيات مديره نيز ديدم همين بوده است. در انتهاي فصل هم مي‌توانند تصميم ديگري بگيرند.

وزير ورزش و جوانان در واکنش به خبرنگاري که گفت اما گويا حکم مديرعاملي براي پروين صادر شده است خاطرنشان کرد: من اطلاعي در اين باره ندارم. مصوبه هيات مديره بود که او سرپرست موقت شود. رويکرد عمومي من اين است که کار دست متخصصين تجربي و علمي باشد و از ورود افراد سياسي و غير علمي که آورده مفيدي ندارند جلوگيري شود. کار بايد به دست کاردان سپرده شود. اين عين عدالت است. با کسي که ورزشي باشد و شرايط احراز داشته باشد مخالفتي ندارم. رويکرد من ورزشي تخصصي و علمي است.

دکتر گودرزي در پاسخ به اين پرسش که با توجه به قطع همکاري فدراسيون فوتبال با اسپانسر تيم ملي آيا مي‌خواهيد از فوتبال حمايت بيشتري کنيد، تاکيد کرد: قطعا حمايت مي‌کنيم و تيم ملي را تنها نمي‌گذاريم. اميدوارم فدراسيون با اسپانسرهاي ديگر صحبت کند و اين بار از دوش دولت برداشته شود. اگر هم اين اتفاق نيفتد قطعا دولت کمک خواهد کرد.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين پرسش که با توجه به انتشار نامه‌هاي دنيامالي به مراجع جهاني و مشخص شدن علت تعليق قايقراني آيا شما مجوزي براي اين نامزد انتخاباتي صادر خواهيد کرد، يادآور شد: آنچه که قانون و مقررات بگويد تابع هستيم. قوانين و مقررات براي ما محترم است و بايد طبق آن حرکت کنيم. من نمي‌پسندم هيچ فدراسيوني توسط ايراني‌ها تعليق شود. نمي‌پسندم وقتي مي‌شود در داخل کشور موضوع را حل کرد، چشم ما به مجامع بين‌المللي باشد. توصيه مي‌کنم دوستان مبادرت به طرح موضوعات در مجامع جهاني نکنند و مسائل را در داخل کشور پيگير باشند. کساني که صلاحيت دارند قدم‌شان روي چشم و مراجع مربوطه اجازه مي‌دهند که در انتخابات شرکت کنند اما کساني که فاقد صلاحيت باشند قانون از حضورشان جلوگيري مي‌کند.

وي در رابطه با مشکلات مالي حاکم بر فدراسيون‌هاي ورزشي خاطرنشان کرد: تا پايان سال يک پرداختي ديگر داريم. اگر کل اعتبارات مصوب وزارت ورزش را بررسي کنيم مي‌بينيم که تاکنون ۲۸ درصد از کل اعتبارات پرداخت شده است. در حالي که به فدراسيون‌ها حدود ۵۰ درصد از اعتبارات‌شان را داده‌ايم.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين پرسش که چه زماني حکم مشاوري افشارزاده در امور بين‌الملل صادر خواهد شد گفت: حکم براي ايشان صادر مي‌شود.


کد مطلب: 36895

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/36895/گودرزي-اطلاعي-مديرعاملي-پروين-ندارم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir