; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - دیدار اعضای ستاد قالیباف و روحانی در لرستان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار اعضای ستاد قالیباف و روحانی در لرستان

خبرگزاری کار , 30 خرداد 1392 ساعت 10:05

اعضای ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در لرستان با اعضای ستاد مرکزی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در این استان با یکدیگر دیدار کردند.


به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در این دیدار که در ستاد انتخاباتی روحانی در خرم‎آباد برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب روحانی به عنوان منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: تاکنون رقابت‎های دوستانه‎ای در ستاد نامزدهای انتخاباتی انجام می‎شد، ولی هم اکنون این موضوع به یک رفاقت تبدیل شده است.
حجت‌الله یگانه افزود: تلاش موثر اعضای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری، نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی داشته است.
وی اظهار داشت: هدف فعالان ستاد تمام نامزدها، پیشرفت و توسعه لرستان در ابعاد مختلف بوده و امروز نیز این افراد به ویژه اعضای ستاد قالیباف، آمادگی خود برای همکاری در راستای آبادانی استان با ریاست جمهوری منتخب را اعلام می‎کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: مردم حماسه سیاسی مدنظر رهبری را به واقع تحقق بخشیدند که نقش اعضای ستادهای انتخاباتی در این مهم انکارناپذیر است.
حبیب‌الله خجسته‌پور افزود: روحانی هم اکنون رئیس جمهوری منتخب ایران است و تلاش وی و مجموعه‎اش در راستای رفع مشکلات تمام اقشار مختلف جامعه است.
وی تصریح کرد: همگی تلاش می‎کنیم، با تدبیر و امید و حمایت از افراد برتر و توانمند گام مهمی در راستای اعتلای ایران اسلامی و استان لرستان برداریم.
خجسته‌پور گفت: مردم لرستان بار دیگر در این انتخابات ثابت کردند، همواره پشتیبان نظام و ولی فقیه هستند و رسیدگی به مشکلات آنان قدردانی از این حضور حماسی است.


کد مطلب: 34119

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/34119/دیدار-اعضای-ستاد-قالیباف-روحانی-لرستان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir