کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس انجمن موی‌تای ایران مدعی شد:

همزمان با جام ریاست‌جمهوری حکم جلب من را صادر کردند!

31 ارديبهشت 1392 ساعت 18:53


تاکنون کمتر سابقه داشته که یکی از مسوولان ورزش کشور صراحتا اعلام کند حکم جلب وی صادر شده است. این اتفاق عصر دوشنبه رخ داد و طی آن رئیس انجمن موی‌تای اعلام کرد که در جریان مسابقات جام ریاست‌جمهوری حکم جلب وی را صادر کردند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، نشست خبری جواد نصیری رئیس‌ انجمن موی‌تای ایران در تالار اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد که طی آن نصیری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در مورد عدم حمایت مسوولان از این رشته ورزشی مدال‌آور گفت: در زمان ریاست دکتر سعیدلو در سازمان تربیت ‌بدنی وقت قرار شد به صورت انجمن و به مدت شش‌ ماه فعالیت کنیم که در پایان این مدت یا فدراسیون مستقل شویم یا به صورت انجمن باقی بمانیم. این در حالی است که خیلی‌ها در فدراسیون‌های ورزشی که بودجه‌های آنچنانی می‌گیرند، یک‌دهم ما نیز مدال کسب نمی‌کنند. به نظرم یک سری موانع اجازه نمی‌دهد انجمن موی‌تای به فدراسیون تبدیل شود.
وی افزود: کشورهایی مثل فلسطین اشغالی، عراق و پاکستان فدراسیون مستقل موی‌تای دارند، اما ایران با این همه افتخار فدراسیون ندارد.
نصیری در پاسخ به این سوال که سال گذشته معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش طی ابلاغیه‌ای اعلام کرد فعالیت بانوان در رشته‌های رینگی از جمله کیک بوکس و موی‌تای ممنوع است پس چرا شما دو خانم را به مسابقات جهانی سن‌پترزبوگ اعزام کردید، اظهار داشت: با مجوز شورای برون‌مرزی این دو خانم اعزام شدند که اتفاقاً سهمیه مسابقات اسپرت آکورد را نیز به دست آوردند. ضمن اینکه براساس دستور ریاست محترم جمهور و موافقت وزیر ورزش مشکل حجاب بانوان و همچنین اعزام خانم‌ها به مسابقات جهانی و بین‌المللی حل شد.
رئیس انجمن موی‌تای در ادامه در خصوص مشکلات مالی مجموعه تحت مدیریتش گفت: ما روزهایی را سپری کرده‌ایم که آب و برق دفتر انجمن قطع شده بود و برای اعزام مسابقات جهانی سن‌پترزبورگ شخصاً اسپانسر گرفتم و گرنه تیم ملی مثل سال‌های ۲۰۰۸و۲۰۰۹ نمی‌توانست راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شود. برای تامین هزینه‌های مسابقات جام ریاست جمهوری حدود ۴۰ هزار دلار بدهکار هستیم و حتی در جریان برگزاری بازی‌ها حکم جلب من نیز صادر شد. اما تا امروز همه چیز را تحمل کرده‌ایم و روی پای خودمان ایستاده‌ایم.


کد مطلب: 30807

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/30807/همزمان-جام-ریاست-جمهوری-حکم-جلب-صادر-کردند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir