کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم ملی تنیس محل رفیق بازی شده

خبرگزاری مهر , 24 ارديبهشت 1392 ساعت 17:15

تنیسور ملی پوش اصفهانی گفت: متاسفانه تیم ملی تنیس ایران محل رفیق‌بازی شده و حضور من در این تیم باعث این می‌شود که وقتم بیش از این هدر برود.


روزبه کامران که بعد از ترک اردوی تیم ملی به محرومیت سه ماهه از حضور در میادین ورزشی محکوم شد، در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهار داشت: تا زمانی که مدیریت فدراسیون را این آقایان برعهده داشته باشند و تا زمانی که کادرفنی کنونی در تیم ملی حضور داشته باشند برنمی گردم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که منجر به محرومیت او از تیم ملی شد، افزود: همان زمان که به درخواست مسئولان فدراسیون و کادرفنی به اردوی تیم ملی اضافه شدم به آنها اعلام کردم که فقط به خاطر شرکت در لیگ توانستم مدتی در ایران بمانم، گفتم باید به آمریکا برگردم چون اگر تأخیر داشته باشم مدت اقامتم به پایان می رسد و دیگر امکان بازگشت نخواهم داشت. آنها هم گفتند ما اعلام می کنیم که به خاطر حضور در تیم ملی و درگیری در مسابقات نتوانستی به آمریکا برگردی و از تو حمایت می کنیم.

تنیسور ملی‌پوش اصفهانی با انتقاد از صحبت‌های سرمربی تیم ملی تنیس بیان داشت: سرمربی تیم ملی تماس گرفت و گفت اگر به تیم ملی نیایی محروم می شوی این در حالی بود که قبل از این با مسوولان فدراسیون صحبت کرده بودم و می دانستند باید برگردم. وقتی پاسخ منفی دادم احمدوند، سرمربی تیم ملی گوشی تلفن را قطع کرد و مثل بچه ها قهر کرد.

وی به مشکلات تیم ملی و نتایج ضعیفی که در مسابقات فیوچرز قطر به دست آمد اشاره کرد و گفت: وقتی تیم ملی محل رفیق بازی بشود نتیجه ای بهتر از این به دست نمی آید. احمدوند زمانی هم دوره ای من بود اما حتی یک بار هم مسابقات رسمی بین المللی را تجربه نکرده است. یک بار هم در طول عمر بازی اش من را شکست نداده و فقط یک بازی تدارکاتی را با تیم ملی تجربه کرده است. نه دانش مربیگری دارد و نه توانایی اش را.نمی دانم مسئولان فدراسیون بر چه اساسی او را به عنوان سرمربی تیم ملی آن هم در آستانه مسابقات مهمی مثل دیویس کاپ انتخاب کردند در صورتی که او هیچ تجربه ای در این کار ندارد.

کامران در مورد تمرینات تیم ملی اضافه کرد: او تمرینات تیم را بر اساس ساعت خواب و بیداری دوستانش که بعد از چند سال به تیم ملی برگشتند تنظیم می کرد، حتی تمرینات ما را در آکادمی بازیکنان دیگر رشته ها می دیدند مسخره می کردند.با این شرایط تصمیم گرفتم وقتم را بیشتر از این در تیم ملی هدر ندهم، تمرینات تخصصی ام را در آمریکا و زیر نظر بهترین مربیان مثل سال قبل انجام می دهم و امیدوارم روزی شرایط تیم ملی تغییر کند تا بار دیگر بتوانم برای کشورم بازی کنم


کد مطلب: 30106

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/30106/تیم-ملی-تنیس-محل-رفیق-بازی-شده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir