کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نجات خدمه کشتی حادثه دیده در دریای عمان

خبرگزاری مهر , 23 ارديبهشت 1392 ساعت 10:58

خدمه این شناور که به دلیل شرایط نامساعد جوی در آب های دریای عمان در حال غرق شدن بودند با حضور به موقع نیروهای تجسس اداره کل بنادر و با همکاری نیروهای دریایی ارتش مستقر در کنارک از مرگ حتمی نجات یافتند.


 رئیس اداره نجات و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان ۹ خدمه شناور تجاری حادثه دیده در دریای عمان خبر داد.

مجید عیدی مقدم در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دنبال اعلام وضعیت اضطراری و حادثه غرق شدگی یک شناور تجاری در ۳۲ مایلی بندر چابهار در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شب گذشته مرکز هماهنگی جستجوی دریایی بندر چابهار با اعزام واحد های تجسس و نجات موفق به نجات جان خدمه این شناور شد.

وی افزود: خدمه این شناور که به دلیل شرایط نامساعد جوی در آب های دریای عمان در حال غرق شدن بودند با حضور به موقع نیروهای تجسس اداره کل بنادر و با همکاری نیروهای دریایی ارتش مستقر در کنارک از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی افزود: با اعزام شناور هادی ۵ از بندر چابهار و پرسنل اداره نجات و حفاظت دریایی چابهار امدادگران موفق شدن تا تمامی خدمه شناورحادثه دیده را از آب گرفته و به مراکز درمانی در بندر چابهار منتقل کنند.

وی افزود: شناور حادثه دیده حامل کالاهای تجاری از بندر دبی به مقصد چابهار بود که به دلیل شرایط جوی نامناسب در دریای عمان دچار حادثه شد.


کد مطلب: 29948

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/29948/نجات-خدمه-کشتی-حادثه-دیده-دریای-عمان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir