کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزنامه تایمز اسرائیل نوشت:

تعیین تاریخ جدید برای حمله به ایران در رسانه‌های صهیونیستی

خبرگزاری فارس , 24 مرداد 1391 ساعت 23:43

تلویزیون اسرائیل با انتشار گزارشی مدعی شد ایران باید تا ژوئن ۲۰۱۳ به برنامه هسته‌ای خود پایان دهد، در غیر این صورت آمریکا به ایران حمله خواهد کرد.


 به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل مدعی شد که مقامات آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در تلاشند تا ملاقات دوجانبه‌ای میان باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی با موضوع برنامه هسته‌ای ایران ترتیب دهند. در این ملاقات آمریکا به طرف صهیونیست اطمینان خاطر خواهد داد که اگر ایران تا ماه ژوئن سال آینده میلادی برنامه هسته‌ای خود را تعلیق نکند، آمریکا از زور برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران استفاده می‌کند.

بنا بر گزارش این شبکه، این ملاقات قرار است در اواخر ماه سپتامبر یا نهایتا در آغاز ماه اکتبر در نیویورک یا واشنگتن انجام شود. "دیوید الکسدور" استراتژیست ارشد تیم انتخاباتی اوباما وظیفه آماده‌سازی مقدمات و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام این ملاقات را برعهده دارد.

اوباما در این ملاقات به نتانیاهو اطمینان می‌دهد که اگر ایران تا ژوئن ۲۰۱۳ برنامه هسته‌ای خود را متوقف نکند، آمریکا به ایران حمله خواهد کرد.

مقامات صهیونیست پیش از این مدعی شده بودند که شاید در ماه اکتبر به ایران حمله کنند، و حالا در ادامه این خط جنگ روانی به دنبال آن هستند تا تاریخ جدیدی را برای این طرح اعلام کنند.

اظهارات و مواضع جنگ‌طلبانه نتانیاهو و به علاوه "ایهود باراک" وزیر جنگ اسرائیل، موجب بروز انتقادات گسترده داخلی و خارجی شده است. علاوه بر سیاسیون، دیروز اسرائیلی‌ها هم با تجمع در برابر خانه ایهود باراک، خواستار پایان مواضع جنگ‌طلبانه شده بودند.


کد مطلب: 2990

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/2990/تعیین-تاریخ-جدید-حمله-ایران-رسانه-های-صهیونیستی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir