کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورزشکاران و بازیگران در انتخابات شورا رد صلاحیت شده اند

21 ارديبهشت 1392 ساعت 10:31

اين اقدام با فشار افراد سياسي كه فكر مي‌كردند مردم اقبالي به آنان ندارند صورت گرفته تا به اين وسيله حداقل آرا را داشته باشند و وارد شورا شوند.


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: عده‌اي شوراي شهر را با خانه هنرمندان و باشگاه ورزشي اشتباه گرفته‌اند و به رد صلاحيت ورزشكاران و بازيگران نامزد انتخابات شوراها اعتراض دارند.

به گزارش انتخاب، ۱۰ نفر از كشتي گيران به دنبال انتشار خبرهايي مبني بر رد صلاحيت گسترده ورزشكاران نامزد شوراها در حاشيه مسابقات بين‌المللي جام تختي در سالن هفتم تير اعلام كردند كه اين اقدام براي باز كردن راه انتخاب برخي افراد سياسي صورت گرفته است. يكي از اعضاي شوراي شهر تهران نيز كه شايعه رد صلاحيتش پيچيده است، گفت: اين اقدام با فشار افراد سياسي كه فكر مي‌كردند مردم اقبالي به آنان ندارند صورت گرفته تا به اين وسيله حداقل آرا را داشته باشند و وارد شورا شوند.

وي به فعاليت‌هاي ورزشي در شهر تهران در دوره سوم شورا اشاره كرد و گفت: مسلماً در تهران در هيچ دوره‌اي مانند اين دوره كارهاي ورزشي صورت نگرفته و اين ناشي از حضور اين افراد در تركيب شوراها بوده است. وي معتقد است علاوه بر ورزشكاران، بايد راه براي حضور بازيگران در انتخابات شوراي شهر باز شود.


کد مطلب: 29713

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/29713/ورزشکاران-بازیگران-انتخابات-شورا-رد-صلاحیت-شده-اند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir