کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنجشنبه، مهمانان سرشناس فاطمی چه کسانی بودند؟

روز سوم، سه نسل کاندیدا

19 ارديبهشت 1392 ساعت 19:42

پرونده امروز نیز بسته شد، اما به نظر می‌رسد روز هیجان‌انگیزتر شنبه باشد.


سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت و ساختمان فاطمی مهمانان سرشناسش را پیش از ظهر پذیرفت.

به گزارش فریادگر در حالی 99 نفر در سومین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم در وزارت کشور حضور یافته و اعلام کاندیداتوری کردند که از این میان چهار نفر آنان شاخص بودند. تمامی این چهره‌های شاخص ترجیح دادند تا پیش از ظهر امروز کار را یکسره کنند و عصر پنج‌شنبه و شب جمعه خود را به امور دیگری اختصاص دهند.

گسترش مرزهای ایران تا پارس جنوبی
نخستین کاندیدای سرشناس پنج‌شنبه، محمدباقر خرازی بود. دبیرکل روحانی جبهه حزب الله که باورش نمی‌شد مجال کاندیداتوری ریاست جمهوری به خود او برسد و می‌گوید برنامه ما برای کاندیداتوری نسل‌های بعد بود. خبر کاندیداتوری خرازی را در این‌جا بخوانید.

خرازی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از ثبت نام، اظهارات جنجالی خود درباره مرزهای ایران را تکرار کرده است. او رویای الحاق چین و ماچین را به ممالک محروسه در سر می‌پرورد.

برای خواندن کنفرانس مطبوعاتی خرازی به این‌جا بروید.

به نفع هاشمی کنار نمی‌روم
پس از محمد سعیدی کیا، فلاحیان دیگر وزیر هاشمی است که پا به رقابت می‌گذارد. کاندیدای مغلوب انتخابات هشتم، پس از 12 سال بازگشته است. او دومین روحانی در میان ثبت نامی‌های امروز به شمار می‌رفت. خبر کاندیداتوری فلاحیان را در این‌جا بخوانید.

فلاحیان که در هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب چیزی حدود 50هزار رای در جایگاه آخر ایستاد، در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته به نفع هاشمی کنار نخواهم رفت. متن کامل کنفرانس مطبوعاتی علی فلاحیان را در این‌جا بخوانید.

رنگ سرخ انتخابات هم آمد
روح‌الله احمدزاده کرمانی، استاندار پیشین فارس و رئیس قبلی سازمان میراث فرهنگی، چهره نزدیک به دولت روز سوم بود. جوان جویای نامی که سرخ را به عنوان رنگ انتخاباتی خود برگزیده است. خبر کاندیداتوری احمدزاده را در این‌جا بخوانید.

احمدزاده در کنفرانس مطبوعاتی خود وفاداریش به گفتمان سوم تیر را ابراز کرده و از جریان انحرافی دولت برائت جسته است. او امیدوار است صلاحیتش تایید شود. کنفرانس مطبوعاتی احمدزاده را در این‌جا بخوانید.

سورپرایز روز سوم، دولت ضد تورم
محمد غرضی که تا پیش از امروز ذکری از کاندیداتوریش در میان نبود، ناگهان پا به عرصه گذاشت و پس از 16 سال کما، حیات سیاسی خود را آغازید. غرضی در دولت میرحسین موسوی وزیر نفت و در دولت هاشمی، وزیر پست، تلگراف و تلفن بود. خبر کاندیداتوری غرضی را در این‌جا بخوانید.

غرضی تشکیل دولت ضد تورم را از اهداف خود عنوان نموده است. او گفته دست دو درصدی که به جمهوری اسلامی رای ندادند، در این همه سال در جیب 98 درصد مردم بوده است. برای خواندن کنفرانس مطبوعاتی غرضی از این پیوند استفاده کنید.

پرونده امروز نیز بسته شد، اما به نظر می‌رسد روز هیجان‌انگیزتر شنبه باشد.


کد مطلب: 29627

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/29627/روز-سوم-سه-نسل-کاندیدا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir