کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

سپاه برای هیچ حزب و گروهی خود را هزینه نمی‌کند

10 ارديبهشت 1392 ساعت 18:57

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سپاه برای هیچ حزب و گروهی خود را هزینه نمی‌کند، گفت: رمز شکست دشمن، حضور گسترده مردم در انتخابات است.


به گزارش فارس، در همایشی که امروز در حسینیه شهید مطهری سپاه استان قزوین برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی طی سخنانی به اهمیت حضور در انتخابات پرداخت.
این مسئول بیان کرد: انتخابات فرصتی برای ناکام ساختن دشمن در فشارها، تحریم‌ها و تجلی قدرت ملی است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات را تجلی مقاومت دانست و افزود: مرحله نخست تجلی مقاومت، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که انجام شد و مرحله دوم آن برگزاری انتخابات با شکوه است.
حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند یگانه عامل بقای نظام ولایی پیوند امت با ولایت است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد اطاعت از رهبری که نشانه شاخص امت ایران اسلامی است، را تضعیف کند.
وی تحرک و تقویت بیداری اسلامی را از پیام‌های این انتخابات دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران برای حرکت‌های مسلمانان جهان الگو شده و سطح تأثیرگذاری ایران در معاملات و مهندسی جدید جهان ارتقا یافته است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایران اسلامی ثابت کرده است که یگانه راه مقابله با استکبار گفتمان مقاومت است و انقلاب همین گفتمان را در مقابل دشمنان قسم خورده خود پیش خواهد گرفت.
حاجی‌صادقی ادامه داد: امروز ایران یکی از محورهای مهندسی دنیا است و سهم ما به میزان مشارکت ملت در انتخابات است و این انتخابات تحکیم‌کننده پایه‌های انقلاب و موجب پیشرفت انقلاب و عدالت خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در سوءاستفاده از انتخابات اذعان داشت: دشمن از تلاش‌های خود در انتخابات ما دنبال چند هدف است که توقف بیداری اسلامی و حذف ولایت از صحنه اداره کشور از مهم‌ترین این اهداف است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اصولگرایی در انقلاب اسلامی بر سه اصل استوار است، ابراز داشت: این سه اصل شامل هویت دینی انقلابی، ولایت‌مداری و حضور و مشارکت مردم است که دشمن در این انتخابات به دنبال تضعیف حضور و مشارکت مردمی است.
حاج‌صادقی با بیان اینکه دشمن از تلاش‌های خود دنبال چند هدف است، ابراز داشت: دشمن می‌خواهد مشکل بزرگ جهان خود را که همان خاورمیانه است را حل کند، کسانی را بر سرکار بیاورد که ولایت محور نباشند و مانع توسعه انقلاب شوند و آن را بزرگ نکنند و آن را محدود نگه دارند.
وی توقف بیداری اسلامی را از اهداف دشمنان برشمرد و گفت: دشمن می‌خواهد کسانی را بر سر کار بیاورد که نسبت به غرب منفعل باشند، روحیه مقاومت را بشکنند و نشان بدهند که تحریم‌ها اثر داشته و جواب داده است.
وی ایجاد حادثه (امنیتی، سیاسی، اقتصادی)، تاریک کردن فضا، دامن زدن و بهره‌برداری از اختلافات و ایجاد قطب‌های مختلف، گرفتن نشاط و انگیزه مردم، زیر سئوال بردن انتخابات، بی‌ثبات‌‌سازی و ایجاد بحران را از ابزارهایی استفاده دشمن برای رسیدن به اهدافشان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: برای ناامید کردن دشمن اقدامی جهادی و سلحشورانه و آفریدن حماسه لازم است و حماسه‌سازی وقتی صورت می‌گیرد که مردم حضور گسترده در انتخابات داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: تلاش گسترده برای سلامت و امنیت انتخابات صورت گیرد و خروجی انتخابات کسی باشد که تعهد به شریعت داشته و ولایت‌پذیر باشد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقاط ضعف رئیس جمهور را نداشته باشد، پایبند به انقلاب، ارزش‌ها، منافع ملی، نظام، تدبیر وعقل جمعی باشد، وفادار به ارزش‌ها باشد، پیوند با ولایت، باور به خدمت به مردم نه هزینه کردن مردم، توانمندی و قدرت انجام مأموریت را از شاخص‌های مطرح شده در مورد ریاست جمهوری برشمرد.


کد مطلب: 28861

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/28861/سپاه-هیچ-حزب-گروهی-خود-هزینه-نمی-کند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir