کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری جیب بر "بی آر تی"

6 ارديبهشت 1392 ساعت 19:18

سارق حرفه ای که از مسافران خطوط "بی آر تی" سرقت می کرد پس از دستگیری به ۱۰۰ فقره جیب بری اعتراف کرد.


به گزارش مهر، ساعت ۶ و ۴۵ دقيقه صبح چهارشنبه يکي از ماموران يگان ويژه پليس پايتخت در مسیر محل کارش متوجه حرکات مشکوک مرد جواني شد که انگشتان دستش را در جيب مسافران داخل اتوبوس مي کرد .
او سپس متهم را به صورت نامحسوس زير نظر گرفت. فرد سارق كه متوجه شده بودتحت نظر است بلافاصله در ايستگاه نواب از اتوبوس پياده شد و سوار اتوبوس خط مقابل شده و به سمت تهرانپارس تغيير مسير داد. مامور پلیس هم با یادداشت کردن شماره پلاک اتوبوس آن را در اختیار واحد گشت کلانتري نواب قرار داد.
ماموران کلانتري ۱۰۸ نواب نیز با تعقيب اتوبوس از راننده آن خواستند توقف کند .سرانجام اتوبوس چند ايستگاه جلوتر از ميدان انقلاب متوقف شده و ماموران موفق شدند جيب بر جوان را در حاليكه در لابه لاي مسافرين پنهان و خود را از ديد مامورين مخفي کرده بود دستگير و به كلانتري انتقال دهند.
پس از انتقال متهم به كلانتري از وي بازرسي بدني شد كه تعدادي عابر بانك و كارت شناسايي كشف شد. در ادامه با مالك عابر بانک و كارت هاي شناسايي تماس گرفته شد .فرد مالباخته به محض دیدن متهم او را شناخت و گفت:«امروز صبح وقتی که می خواستم به محل کارم بروم اين فرد كنار من در اتوبوس ايستاده بود مدام خود را به من نزديک کرده با تنه هاي که به من مي زد مرا وادار کرد تا جاي خود را به او داده و از او فاصله بگيرم در نهايت در ايستگاه دانشگاه شريف از اتوبوس پياده شدم و به محل کارم مراجعه کردم .وقتی که در محل کارم حاضر شدم متوجه شدم که مدارك شناسایی و كارت ساعت زني ام به سرقت رفته است.»
متهم نیز در اعترافات خود بيان داشت:« مدارك شاكي را سرقت كردم تاکنون سرقت هاي زيادي که اغلب داخل اتوبوس هاي "بی آر تی" مسير پارک سوار آزادي تا چهارراه تهرانپارس به شکل جيب بري است در ساعات پرتردد بين ۶ صبح الي ۸ صبح انجام دادم.»
سرهنگ عرب عامري، رئیس کلانتری نواب با اشاره به اينکه متهم در بازجويي هاي پليسي به بيش از ۱۰۰ فقره سرقت جيب بري در تهران و مشهد اعتراف کرده خاطرنشان کرد:«پرونده متهم براي تحقيقات بيشتر و رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»


کد مطلب: 28462

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/28462/دستگیری-جیب-بی-آر-تی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir