کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات‌های عجیب نوروزی از زبان رئیس هلال احمر

19 فروردين 1392 ساعت 16:10

رهاسازی دست کودک ۵ / ۱ از دستگاه چرخ گوشت و عملیات ۱۷ ساعته رهاسازی و نجات کودک سه ساله از خودرو منحرف شده در دره،‌‌ رها سازی ۱۷ مصدوم در پی برخورد دو تریلر، ‌جست‌و‌جو ۳۰ ساعته در کوهستان برای یافتن دو کوهنورد از عجیب‌ترین حوادث نوروز ۹۲ بودند.


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: رهاسازی دست کودک ۵ / ۱ از دستگاه چرخ گوشت و عملیات ۱۷ ساعته رهاسازی و نجات کودک سه ساله از خودرو منحرف شده در دره،‌‌ رها سازی ۱۷ مصدوم در پی برخورد دو تریلر، ‌جست‌و‌جو ۳۰ ساعته در کوهستان برای یافتن دو کوهنورد از عجیب‌ترین حوادث نوروز ۹۲ بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود مظفر در نشست خبری تشریخ عملیات‌های امدادی طرح نوروزی، گفت: یکی از اقدامات منحصر به فرد امسال سازمان اجرای شیفت آماده‌باش ۲ ساعت به ۲ ساعت و همچنین گشت چهار ساعت یکبار امدادگران در اطراف منطقه پایگاه جهت امدادرسانی بود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به حضور بانوان امدادگر در پایگاه‌های امدادی در تمامی استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: امسال برای اولین بار به صورت سراسری، پایگاه‌های بانوان امدادگران در سراسر کشور جهت خدمت راسانی بهتر به زنان آسیب دیده در حوادث برپا شد که در تمامی بخش‌های امدادی فعالیت داشتند.

وی در تشریح جالب‌ترین عملیات امدادی نوروز، بیان کرد: رهاسازی دست کودک ۵ / ۱ از دستگاه چرخ گوشت و عملیات ۱۷ ساعته رهاسازی و نجات کودک سه ساله از خودرو منحرف شده در دره،‌‌ رها سازی ۱۷ مصدوم در پی برخورد دو تریلر، ‌جست‌و‌جو ۳۰ ساعته در کوهستان برای یافتن دو کوهنورد از عجیب‌ترین حوادث نوروز ۹۲ بودند.

مظفر سخت‌ترین روز امدادی را ۳ فروردین ماه دانست و افزود: سواحل چابهار بیشترین حوادث دریایی و ساحلی را به خود اختصاص داده بود.


کد مطلب: 27059

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/27059/عملیات-های-عجیب-نوروزی-زبان-رئیس-هلال-احمر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir