کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ندا شهسواری:می‌گویند ورزشکار زن به تنهایی به خارج اعزام نمی‌شود

خبرگزاری ايرنا , 19 فروردين 1392 ساعت 13:46

تا دو روز پیش هم نمی دانستم که اسم من برای اعزام به این مسابقات اعلام شده است ، اما دو روز پیش از طریق دوستانم مطلع شدم که من برای این مسابقات انتخاب شده ام که متاسفانه به دلیل تنها بودن امکان حضورم در ان وجود ندارد.


ندا شهسواری تنیس باز جوان کشورمان گفت : همه ساله دو تنیس باز شامل یک زن و یک مرد به مسابقات کاپ آسیا اعزام می شدند ، اما امسال اعلام شد که یک ورزشکار زن به تنهایی نمی تواند به مسابقات بین المللی اعزام شود.

این تنیس باز جوان که توانست نخستین سهیمه تنیس روی میز زنان را در المپیک نصیب کشورمان کند، گفت: سالهای قبل نیز من یا دوستان به تنهایی یا همراه با یک مربی و یک تنیس باز مرد به این مسابقات اعزام می شدیم اما امسال دلیل عدم اعزام را تنها بودن ورزشکار زن عنوان کرده اند.

وی گفت: تا دو روز پیش هم نمی دانستم که اسم من برای اعزام به این مسابقات اعلام شده است ، اما دو روز پیش از طریق دوستانم مطلع شدم که من برای این مسابقات انتخاب شده ام که متاسفانه به دلیل تنها بودن امکان حضورم در ان وجود ندارد.

شهسواری که هم اکنون همراه سایر اعضا تیم ملی در اردوی اصفهان حضور دارد، گفت: ما هم اکنون در حال تمرین و آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه هستیم و امیدوارم تا اعزام به این رقابتها بتوانیم به امادگی کافی دست یابیم.

وی بااشاره به اینکه سه نفر به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهند شد، گفت:فدراسیون برای ارتقا امادگی بازیکنان و رسیدن به شرایط مطلوب یک اردوی تدارکاتی در کشور مجارستان برای تنیس بازان در نظر گرفته و قرار است تیم ملی دو هفته قبل از مسابقات فرانسه راهی مجارستان شود.

مسابقات جهانی تنیس روی میز اردیبهشت ماه در کشور فرانسه برگزار خواهد شد و ندا شهسواری ، مریم صامت و محبوبه عمرانی نیز به عنوان ملی پوشان ایرانی در این رقابتها حضور خواهند یافت.

طی روزهای گذشته اعلام شد که نداشهسواری به مسابقات کاپ آسیا اعزام نخواهد شد.


کد مطلب: 27044

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/27044/ندا-شهسواری-می-گویند-ورزشکار-زن-تنهایی-خارج-اعزام-نمی-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir