کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی بابایی: مدرسه غیراستاندارد نداریم

7 اسفند 1391 ساعت 18:12

وزیر آموزش و پرورش گفت: آن‌هایی که در مناطق محروم و کار معین هستند تعین وضعیت شده‌اند.


ایسنا: حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم افتتاح دو مدرسه هوشمند در شهرستان نیشابور و در جمع خبرنگاران افزود: در آموزش و پرورش نیرویی که وظیفه‌اش مشخص نباشد نداریم.
وی بیان کرد: در کل کشور مدرسه غیراستاندارد نداریم و در مناطقی که گرم و خشک هستند و به صورت کپری هستند به‌خاطر شرایط جوی و برای سرد نماندن کلاس نیاز به ساختن مدارس داریم.
حاجی بابایی اظهار کرد: درس مدارس مهارت زندگی با هدف گسترش سبک زندگی در حال اجرا در کشور است و هر دانش‌آموز در پایان دوره دبیرستان باید یک مهارت را بیاموزد.
وی ادامه داد: بعد از زلزله سال گذشته بحث مدرسه سازی و ساخت و تجهیز مدارس بهبود یافته است.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سبک مدرسه سازی در کل کشور تغییر کرده است و سیستم مدرسه سازی ۱۰ سال پیش به درد اکنون نمی‌خورد.
از خیرین می‌خواهم که به مدرسه سازی توجه کنند
وی ادامه داد: با توجه به تغییرات ایجاد شده، نیازمند ساخت مدارس جدید و هوشمند هستتنیم و هوشمندسازی امروز یک اختیار نیست بلکه یک وظیفه است.
حاجی بابایی اظهار کرد: در طول ۳۲ سال گذشته حدود ۴۰۰ مدرسه از کامپیوتر به‌ صورت کارگاهی استفاده می‌کردند و در طول دو سال اخیر بنا به سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش اقدام به هوشمندسازی ۳۲ مدرسه در کل کشور کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار مدرسه در طی امسال هوشمندسازی شده‌اند.
حدود ۴۰ درصد کلاس‌های کل کشور برای عید آماده هستند
حاجی بابایی بیان کرد: آموزش و پرورش ۷۰ درصد ستاد نوروزی را برعهده دارد و حدود ۴۰ درصد کلاس‌های کل کشور برای عید آماده هستند.


کد مطلب: 24104

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/24104/حاجی-بابایی-مدرسه-غیراستاندارد-نداریم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir