به گزارش مردم سالاری آنلاین-در مراسم افتتاحیه فروشگاه نوزدهم از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای انتخابمن و اولین فروشگاه تخصصی تکنولوژی و لوازم خانگی ؛ جناب آقای امین منانی، رئیس هیئت مدیره گروه صنایع پیشران انتخاب، آقای رضا حسن پور؛ مدیر عامل انتخابمن، آقای امیر جمشیدیان؛ معاونت تامین محصولات برقی انتخابمن، آقای جعفر صابری؛ معاونت تامین کالاهای غیر برقی انتخابمن و آقای علیرضا کریمی ، معاونت بازاریابی انتخابمن، حضور داشتند.
معرفی “انتخابمن” به عنوان نمادی از تحول در صنعت خرده فروشی ایران
علیرضا کریمی، معاونت بازاریابی “انتخابمن”، در سخنرانی خود ضمن معرفی این مجموعه، اظهار داشت: «فروشگاه “انتخابمن” نمادی از تحول در عرصه خرده فروشی ایران است. ما فراتر از صرفاً فروش محصولات، به دنبال ایجاد یک اکوسیستم جامع از خدمات، پشتیبانی و مشاوره هستیم.
وی افزود: در راستای ایجاد تجربه خرید ، گونه جدیدی از فروشگاه های انتخابمن با نام Digital Center در کوروش مال تهران افتتاح شد. این فروشگاه با ترکیب لوازم خانگی و محصولات دیجیتال، بستری مناسب برای تست و انتخاب محصولات با بهرهگیری از تکنولوژیهای پیشرفته فراهم میکند. در این فروشگاه، مشتریان میتوانند جدیدترین مدلها را مشاهده و پیش از خرید، آنها را به راحتی تست کنند. این فروشگاه بهعنوان یکی از فروشگاههای کلیدی در زنجیرهی فروشگاهی “انتخابمن” عمل میکند و نقطهی عطفی در استراتژی این برند برای ورود به بازار تجربه-محور محسوب میشود.
جناب آقای امیر جمشیدیان معاونت تامین محصولات برقی جهت شفاف سازی قیمت گذاری محصولات در شرایط نوسانات قیمت دلار اظهار نمود: " با وجود نوسانات دلار و تاثیر آن در قیمت کالاهای برقی و دیجیتال، انتخابمن کالاهای خود را با توجه استانداردهای خود قیمت گذاری میکند و در این موضوع شرایط اقتصادی جامعه و قدرت خرید مردم را ملاک قرار می دهد. یکی از مهمترین استراتژی های انتخابمن با توجه به افزایش قیمت دلار ، کمترین میزان تغییر و افزایش قیمت نسبت به رقبا است. ما همراه متعهد هستیم کالا را با کمترین نوسان قیمتی عرضه کنیم."
همچنین معاونت تامین کالاهای غیر برقی، آقای جعفر صابری نیز گفت: «در فروشگاه های زنجیره ای انتخابمن همواره تلاش بر قیمتگذاری رقابتی همراه با تامین محصولات با تضمین کیفیت بوده است. محصولاتی مانند فرش و مبل یا لوازم آشپزخانه بخش عمدهای از سبد خرید مردم را تشکیل می دهند و نیاز است محصولاتی انتخاب شود که در با وجود قیمت مناسب، از دوام و خدمات گارانتی مناسبی برخوردار باشند.»
در بخش دیگری از این کنفرانس خبری، آقای صابری در پاسخ به سوال خبرنگاران افزود: رویه قیمت گذاری برای داشتن قیمت رقابتی، ضمانت کیفیت و قیمت، قطعا به عنوان یکی از اهداف اساسی در جهت رفاه مصرف کنندگان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت و تمهیدات لازم در جهت مقابله با افزایش قیمتها و ایجاد روشهای نوین خرید پیش بینی شده است. وی گفت: انتخاب من تلاش میکند با حداقل سود ، توسعه میزان فروش و افزایش سهم بازار را عملی کند.
در بازدید از فضای این فروشگاه از مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای انتخاب من پرسیدیم: به نظر شما دغدغه اصلی مشتریان بازار لوازم خانگی در وضعیت پرفشار فعلی چیست؟ و آیا انتخابمن به این نیازها توجه کرده است؟
رضا حسن پور در این خصوص گفت: از ابتدا هدف این کسب کار بر مبنای پاسخ به نیازهای مردم بوده است، چیزی که در بازار فعلی نادیده گرفته شده است. این ایده همواره در بالاترین سطوح مدیریتی گروه انتخاب حمایت شده است و به عنوان یک پل ارتباطی قوی بین مردم و گروه انتخاب شناخته شده است. ارائه خدماتی چون سرویسهای متنوع خرید، قیمتهای رقابتی، حمل رایگان، ضمانت کیفیت و قیمت و ... همگی در این راستا بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم دسترسی همه مردم ایران به خدمات ویژه +انتخابمن را تسهیل کنیم.
مهدی رضایی مدیرعامل شتابدهنده هلدینگ فروش به عنوان مشاور کسب و کار انتخابمن و ایده پرداز فروشگاه های Digital Center به خبرنگار ما گفت: ایده اصلی، راه اندازی مرکزی تجربه محور برای پاسخ به نیازهای روز جامعه مخصوصا نسل زد است، نسلی که بیش از قیمت و شرایط فروش، دغدغه دانش و کسب تجربه دارد. از این رو بنای این فروشگاه ها بر استفاده از متخصصان جوان است، کسانی که به Geek معروف هستند.
در ادامه ، معاونت بازاریابی "انتخابمن" در پاسخ به دغدغه خبرنگاران در خصوص موجودی کالاهای این فروشگاه مدرن، به تنوع گسترده محصولات مجموعه انتخابمن اشاره کرد و گفت: «درحال حاضر بیش از ۵۰ هزار تنوع کالایی از ۵۰۰ برند معتبر در انتخابمن عرضه شده است و برای فروشگاهDigital Center برنامه های جداگانه ای برای تامین کالاهای موردنیاز طراحی و اجرا شده است" وی در ادامه گفت: " با تلاش شبانهروزی تیم “انتخابمن”، این مجموعه با بهرهگیری از حدود ۱۰۰۰ پرسنل مجرب در فضایی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع، سالانه به بیش از ۲۰۰ هزار مشتری جدید خدمات ارائه میدهد».
آقای کریمی در پایان سخنان خود با تأکید بر تعهد این مجموعه به ارائه بهترین خدمات و کالاها به مردم ایران، اعلام کرد: «با وجود تمامی چالشها، شبکه فروشگاهی “انتخابمن” در تلاش است تا بهترین خدمات و کالاها را برای مردم ایران ارائه نماید. همچنین با تلاش شبانه روزی همه اعضای انتخابمن طی مدتی کوتاه ۱۹ فروشگاه بزرگ در شهر های تهران مشهد ، اصفهان ، کرج ، کرمان، ساری ، ارومیه ، اراک ، زرین شهر ، خمینی شهر ، خمین ، نجفآباد ، ایلام و چالوس افتتاح کرده و طی ماههای آتی ۵ فروشگاه دیگر هم افتتاح خواهد شد».
آقای فربد مستوفی مدیر ارتباطات بازاریابی انتخابمن در حاشیه این مراسم با تاکید بر معیارها و ضوابط علمی در کسب و کار گفت: یکی از نقاط قوت گروه انتخاب و فروشگاه های های زنجیرهای انتخابمن، رعایت استانداردهای علمی است. ما تلاش کرده ایم دانش جهانی را با توجه به بازار، جغرافیا، جامعه و هویت ایرانی برای مردم هر منطقه شخصی سازی کنیم. این امر نه تنها در تعیین محل و نوع طراحی فروشگاه ها در مناطق مختلف رعایت شده است، بلکه در طراحی تبلیغات و اجرای آن نیز مدنظر قرار گرفته است.
آقای مستوفی با معرفی 19 فروشگاه انتخابمن در استانهای مختلف و برنامه آینده در سایر مناطق ایران تاکید کرد: برند انتخابمن تلاش کرده صادق، بی حاشیه و به دور از هیاهوهای مرسوم تبلیغاتی، پیام خود را مستقیما به مردم برساند. ما در تبلیغات خود به جای استفاده از بمباران تبلیغاتی و رسانه های بسیار زیاد، تلاش خود را بر گفتگوی مستقیم و بیان مزایای موردنیاز برای مصرف کنندگان قرار داده است. ما تلاش می کنیم به تبلیغات و محتوای منتشر شده پایبند باشیم و از اغراق و بزرنگمایی های مرسوم خودداری کنیم.
اولین فروشگاه تخصصی تکنولوژی و لوازم خانگی انتخابمن از 19 بهمن در مجتمع تجاری کورش شروع به کار کرده و در طبقه B2 از ساعت 9 الی 23 یکسره دایر میباشد.