به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاریزاده در سیصد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسي لايـحه «اصلاحيه مصوبه بهاي خدمات كارشناسي و فني اماكن تجاري (واگذار شده به صورت سرقفلي ) ميدان مركزي ميوه و تره بار» در پاسخ به دغدغه برخی از اعضای شورای شهر نسبت به احتمال گران شدن خدمات و محصولات میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران گفت: یکی از برنامههای راهبردی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران حرکت در جهت ارزانسازی زندگی و اداره این شهر است. بر همین اساس با اجرای برنامههایی همچون تامین مستقیم محصولات مصرفی از طریق ارتباط با تولیدکنندگان و یا امکان حضور آنها در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران است.
وی افزود: شاهد این ماجرا نیز گزارشهای هفتگی بانک مرکزی است که طبق آخرین آمار محصولات میوه و ترهبار بازارها و میادین به نسبت سطح شهر 47 درصد اختلاف قیمت دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه کیفیت محصولات هیچگاه ادعا نکردهایم به نقطه آرمانی خود رسیدهایم چرا که ارتقای کیفیت محصولات مسالهای است که همیشه باید برای دستیابی به آن تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه با افزایش نظارت بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و ترهبار سعی میکنیم تا خدمات و محصولات با کیفیتتری را به دست مردم، برسانیم؛ بیان کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و ترهبار حکایت از آن دارد که در سال 1403 به نسبت 1402 حدود 30 درصد، سال 1402 به نسبت 1401 حدود 29 درصد و سال 1401 به نسبت سال 1400 حدود 17 درصد افزایش مراجعه داشته ایم.
مهدی بختیاریزاده یادآور شد: همچنین کاهش پیامهای مردمی در سامانه 137 پلاس درباره کیفیت محصولات نیز شاهد خوبی برای نشان دادن تلاش ما در بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات است.
انتهای پیام/