کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفاوت صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی + معرفی و خرید

7 آبان 1403 ساعت 11:48

در این مطلب به بررسی تفاوت های صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی می پردازیم و بهترین صندلی های گیمینگ ایرانی را به شما معرفی می کنیم.


صندلی گیمینگ از آن دسته از محصولاتی است که طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد.همانطور که می دانید بازی کردن با کامپیوتر و غرق شدن در دنیای بازی های ویدیویی لذتی دارد که هر کسی آن را درک نمی‌کند.اما برای تجربه بهتر دنیای گیمینگ شما نیاز به تجهیزاتی دارید که مهمترین این تجهیزات صندلی گیمینگ است.

در ایران مدل های مختلفی از صندلی گیمینگ وجود دارد که به دو دسته تقسیم می‌شوند.صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی.مدل های خارجی معمولا قیمت بالایی دارند و مدل های ایرانی نیز متاسفانه کیفیت مناسبی ندارند.در این بین شرکت مبلمان اداری پاوید قرار گرفته که بهترین مدل های صندلی گیمینگ ایرانی را تولید می‌کند که نزدیک ترین کیفیت را به مدل های خارجی دارند و از طرفی قیمت بسیار مناسب تری دارند که هر کسی می تواند با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کند.

در این مقاله به بررسی تفاوت صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی می پردازیم و مدل هایی را برای خرید راحت تر به شما معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

تفاوت صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی

یکی از سوالاتی که همواره مورد توجه بوده تفاوت صندلی گیمینگ ایرانی و خارجی است که بسیاری از خریداران این دو نوع صندلی را مورد مقایسه قرار می‌دهند. صندلی‌های گیمینگ خارجی به دلیل استفاده از متریال گران قیمت و همچنین آپشن‌ها و قابلیت‌های مختلف، از قیمت بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های ایرانی برخوردار بوده و از طرف دیگر هزینه انتقال آن از کشور‌های دیگر نیز تأثیر مستقیمی‌ روی قیمت صندلی‌ها دارد.

از طرف دیگر صندلی‌ گیمینگ ایرانی دارای هزینه گمرکی نبوده اما کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های خارجی ندارد. این به این معنی نیست که صندلی‌های گیمینگ ایرانی کارکرد قابل قبولی ندارد بلکه مقایسه این دو محصول با توجه به شرایط تولید، کار منطقی‌ای نیست.

بهترین صندلی گیمینگ ایرانی کدام است؟

همانطور که گفته شد در ایران شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید صندلی‌ گیمینگ ارزان و صندلی کامپیوتر کرده‌اند و به همین دلیل انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار گرفته است. برای راحت تر کردن کار شما در انتخاب بهترین صندلی گیمینگ ایرانی، ما به شما شرکت پاوید را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که می‌دانید بهترین صندلی‌های تولید شده در زمینه گیمینگ، ساخت برند DXRacer بوده که در دنیا محبوبیت زیادی دارد انتخاب اول بسیاری از گیمر‌هاست. اما بسیاری از گیمر‌ها به دلیل قیمت بالای این محصولات قادر به تهیه این صندلی‌ها نیستند.

 

شرکت پاوید برای حل این مشکل، این صندلی‌ گیمینگ ایرانی را به بازار عرضه کرده که در طرح صندلی‌های DXRacer ساخته شده‌اند و به همین دلیل این صندلی‌ها می‌توانند حس خوبی را به شما منتقل کنند. الهام گرفتن از طرح‌های DXRacerسبب شده تا شما تجربه ی مشابهی نسبت به نمونه‌های اصلی داشته باشید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشید. همچنین با خرید این محصولات از تولید ملی حمایت کرده و با این کار به بهتر شدن این صنعت کمک زیادی می‌کنید. در ادامه به معرفی بهترین مدل های صندلی گیمینگ می پردازیم که خرید راحت تری داشته باشید.

صندلی گیمینگ ضد تعریق

با صندلی گیمینگ ضد تعریق، تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های ویدیویی را همراه داشته باشید. این محصول جدیدترین مدل صندلی گیمینگ ساخت شرکت پاوید است که کیفیت فوق العاده ساخت آن باعث شده تا علاقه مندان به بازی‌های ویدیویی به سرعت جذب شوند.

اولین ویژگی که باید به آن بپردازیم، استفاده از پارچه لینا است. پاوید برای اولین بار از این پارچه در صندلی گیمینگ خود استفاده کرده که باعث شده بدنه صندلی کاملا ضد تعریق شود. پارچه لینا، پارچه‌ای بسیار نرم است در نور ظاهر بسیار جالبی پیدا می‌کند. این نوع پارچه به شکل پولک‌ ماهی کنار هم قرار داده شده‌اند بافت بسیار نرم و مخملی به وجود آورده و به حس خوبی را هنگام استفاده به شما منتقل خواهد کرد. به این ترتیب شما می‌توانید برای طولانی مدت از این صندلی کامپیوتر استفاده کنید بدون اینکه دچار خستگی و تعریق شوید.

صندلی گیمینگ رنجر پاوید

صندلی گیمینگ رنجر یکی از جدید ترین ساخته‌های شرکت پاوید در این زمینه است که دارای تمام ویژگی‌هایی است که یک گیمر حرفه‌ای به آن نیاز دارد. با توجه به اینکه امروزه دنیای گیمر رو به گسترش است و تعداد گیمرها نیز روز به روز رو به افزایش است، نیاز به راحتی حرف اول را می‌زند. برای اینکه بتوانید روی مهارت‌های خود به خصوص بازی‌های اکشن تمرکز کنید، این محصول جواب کار شما را خواهد داد.

صندلی گیمینگ رنجر از مواد اولیه با کیفیت و دوام بالا ساخته شده است. ساختار این محصول از فلز ساخته شده و به همین دلیل تحمل وزن بالایی دارد و به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. در قسمت پشتی و نشیمنگاه از فوم سرد و در قسمت رویه از پارچه ترکیبی ارتشی و پاتیس استفاده شده است که باعث شده بدنه صندلی کاملا ضد تعریق و قابل تنفس باشد. همچنین به دلیل استفاده از فوم سرد بدنه صندلی بسیار نرم شده و شما دچار مشکلاتی گرفتگی عضلات نخواهی شد.

با استفاده از این متریال شما هنگام بازی کردن دچار خستگی و مشکلات جسمی‌نشده و صندلی گیمینگ رنجر نه تنها راحتی زیادی را فراهم می‌کنند، بلکه از دوام و عمر بالایی نیز برخوردار است. قسمت دسته‌ها نیز از جنس انتگرال ساخته شده که بسیار نرم است و تکیه گاهی مناسب برای قرار دادن دستهاست.

صندلی گیمینگ شطرنجی پاوید

یکی از مهمترین فاکتور‌ها برای گیمرها، طراحی و ظاهر محصولات است. با توجه به اینکه ظاهر محصولات می‌توان تأثیر مستقیمی‌ روی حال و هوای این افراد داشته باشد، معمولا در ساخت آنها سعی می‌شود که طراحی‌های پر زرق و برقی صورت گیرد. صندلی‌های گیمینگ نیز از این قائده مستثنی نیستنتد و در بازار نیز شاهده محصولات این چنینی هستیم.

صندلی گیمینگ شطرنجی با طراحی منحصر به فرد و زیبایی بی‌نظیر، تجربه‌ی بازی شما را بسیار متفاوت تر می‌کند. این صندلی گیمینگ ارزان با تلفیق راحتی و استحکام، محلی ایده‌آل برای ساعت‌ها بازی و فعالیت‌های کامپیوتری فراهم می‌کند. جنس باکیفیت و طراحی ارگونومیک آن، از بروز خستگی جلوگیری کرده و بدن شما را در حالت طبیعی نگه می‌دارد.

از دیگر مزایای این صندلی گیمینگ شطرنجی می‌توان به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و حرکت روان چرخ‌ها اشاره کرد که آزادی حرکت و دسترسی سریع به تمامی‌ وسایل اطراف را ممکن می‌سازد. قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، دسته‌ها و زاویه پشتی از ویژگی‌های برجسته‌ی این صندلی گیمینگ ارگونومیک است که آن را به انتخابی هوشمندانه برای هر گیمری تبدیل می‌کند.

در مورد طراحی این صندلی گیمینگ شطرنجی باید گفت که در ساخت این محصول رنگ بندی‌های متنوعی استفاده شده تا هر کسی با توجه به سلیقه خود مدل مورد نظر را انتخاب کند. قسمت پشتی و نشیمنگاه حالت دوخت شطرنجی دارد که جذابیت زیادی به صندلی بخشیده است. این ویژگی علاوه بر جذابیت باعث شده تا صندلی ضد تعریق شده و برای استفاده‌های طولانی مناسب باشد. پس اگر جزو گیمرهای حرفه‌ای باشید و بازی‌های شما زمان زیادی می‌برد، این صندلی به خوبی پاسخگوی شما خواهد بود.

سخن پایانی

صندلی‌های گیمینگ یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای هر گیمر حرفه‌ای هستند. انتخاب یک صندلی مناسب می‌تواند تجربه بازی را بهبود بخشیده و از آسیب‌های جسمی جلوگیری کند. شرکت پاوید با تولید صندلی‌های گیمینگ با کیفیت و متنوع، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید این محصولات است. با در نظر گرفتن نیازها و بودجه خود، می‌توانید از محصولات پاوید بهره‌مند شوید و تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی داشته باشید.


کد مطلب: 225600

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/225600/تفاوت-صندلی-گیمینگ-ایرانی-خارجی-معرفی-خرید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir