کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان جلوتر و عقب‌تر از رهبری نباشند

7 آبان 1403 ساعت 11:45

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام پخته‌ای است و هرگونه حرکت دشمن را زیر نظر دارد، عنوان کرد: مسئولین جلوتر و عقب‌تر از رهبری نباشند و بر اساس فرامین ایشان عمل کنند.


روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تاکید رهبری مبنی بر اینکه شرارت اخیر رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری عنوان کرد: رهبر انقلاب با تدابیر حکیمانه خودشان مسیر را مشخص کرده‌اند. این اقتداری که ما در حال حاضر داریم مدیون تدابیر ایشان و رزمندگان‌مان در ارتش، فراجا، سپاه، نیروهای مسلح، پدافند قهرمان و هوافضای عزیز و دیپلماسی عزت‌مندانه هستیم و همه این‌ها مرهون یک اقدام مشترک است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه ما امروز در کشور فاصله‌ای بین دیپلماسی و میدان مشاهده نمی‌کنیم و از این بابت خیال‌مان راحت است. 

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی نظام پخته‌ای است و هرگونه حرکت دشمن را زیر نظر دارد، عنوان کرد: دشمن در یک تهاجم ضعیف و مذبوحانه با شکست مواجه شد، البته دشمن تهاجم محکمی داشت اما در برابر اراده ملت ایران شکست خورد و نیروهای مسلح با اقتدار عمل کردند. 

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: هرکجا لازم باشد نه تعلل می‌کنیم، نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم بلکه دقیق و حساب شده عمل می‌کینم.

وی تاکید کرد: مسئولین جلوتر و عقب‌تر از رهبری نباشند و بر اساس فرامین ایشان باید عمل کنند.


کد مطلب: 225595

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/225595/مسئولان-جلوتر-عقب-تر-رهبری-نباشند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir