کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود وزیر نفت به حواشی مدیریتی باشگاه استقلال

28 مهر 1403 ساعت 17:30

وزیر نفت به مشکلات و حواشی مدیریتی باشگاه ورود کرده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ همیشه وقتی خبر از واگذاری بخش دولتی به بخش خصوصی بوده عده ی از کارشناسان اقتصادی به این نوع واگذاری ها نقد کرده اند و چنین انتقالی را همیشه مثبت ارزیابی نکرده اند.

به گزارش آنا، البته در ورزش هم این موضوع تا حدودی عیان بوده است. برخی از مراکز ورزشی که با اداره دولت در اختیار فدراسیون ها و یا عموم مردم بود بعد از واگذاری به بخش خصوصی یا تعطیل شدند یا نحوه مدیریت آن به شکلی شده که عده ای خاص توانسته اند از آن بهره ببرند.  اکنون با اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ داده بیش از هر زمان دیگری می توان به این نتیجه رسید که هر واگذاری از دولت به بخش خصوصی نمی تواند عاقبت به خیری داشته باشد.

روزی که به طور رسمی اعلام شد هلدینگ خلیج فارس سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده شاید خیلی از پیشکسوتان و هواداران پرشمار این باشگاه پرافتخار خوشحال بودند که بالاخره بعد از سالها مدیریت دولتی و نبود شرایط اقتصادی پایدار این باشگاه صاحب مالک متمولی شده است و هر چه نباشد دیگر دغدغه مسائل مالی در این باشگاه از بین می رود.اما کسی خبر نداشت که مسائل مالی فقط یک روی سکه بود و آنچه مثل همه این سالها استقلال را دچار مشکل کرده مدیریت است. این روزها استقلال با مدیریت مستقیم احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار هلیدنگ خلیج فارس و رئیس هیئت مدیره این باشگاه و مدیرعاملی فرشید سمیعی حال و روز خوبی ندارد و روز گذشته هم شعارهایی که هواداران روی سکوها سر دادند گواه این است که تا چه میزان مدیریت فعلی باشگاه استقلال در پاییان ترین درجه قرار دارد.

اخبار و حواشی استقلال به قدری در فضای مجازی و رسانه ای سروصدا کرده که طبق آخرین اطلاعات خبرنگار ورزشی آنا موضوع به گوش محسن پاک نژاد وزیر نفت هم رسیده است. با توجه به اینکه مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس زیر نظر وزارت نفت فعالیت های خود را انجام می دهد ظاهرا وزیر نفت به هلدینگ خلیج فارس و حواشی ماه های اخیر این باشگاه ورود کرده است و حتی به افراد زیر مجموعه خود اعلام کرده که موضوعات را بررسی و به وی گزارش کنند.

البته اینکه ورود وزیر نفت چقدر می تواند درست باشد یا خیر در آینده مشخص می شود اما اخباری که از هلدینگ خلیج فارس به گوش می رسد حکایت از این دارد که قرار است ظرف هفته های آتی تغییراتی در بدنه مدیریتی این باشگاه رخ دهد.

دوشنبه هفته جاری هم قرار است مجمع عمومی هلدینگ خلیج فارس برگزار شود و گویا قرار است در مورد وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال هم صحبت هایی مطرح شود.


کد مطلب: 225064

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/225064/ورود-وزیر-نفت-حواشی-مدیریتی-باشگاه-استقلال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir