کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنایه به سهم خواهی از دولت پزشکیان به بهانه «وفاق ملی»

22 مهر 1403 ساعت 15:30

محمدصادق جوادی‌حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: رئیس جمهور تعریف خوبی از وفاق ارائه کرده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمدصادق جوادی‌حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی به تبیین راهبردهای اصلی دولت در موضوعات مختلف پرداخت و عنوان کرد: بنده بعد از امضاء برجام، بارها گفتم و نوشتم که ما باید در برنامه جامع اقدام مشترک بین‌المللی، حقوق، منافع و شأن طرفین گفت‌وگو را رعایت ‌کنیم و باید از این مسیر به توسعه پایدار، تعادل و توازن منطقه‌ای و جهانی برسیم.

جوادی‌حصار با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور در انتخابات اعلام کرد که ما با دعوا، اندیشه حذف جریان‌های دیگر در این سال‌ها سودی نبردیم و اگر سودی بوده اندک و هزینه فراوان‌تری داشته است، اظهار کرد: برخی‌ها از شعار «وفاق» استنباط و تعریف دیگری ارائه می دهند؛ تعاریفی خودخواسته و خودخوانده.

سخنگوی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اینکه کسانی امروز مدعی هستند وفاق به معنای آن است دولت بین همه مدعیان قدرت تقسیم شود و شکست خوردگان در انتخابات و مبارزان جبهه مخالف دولت فعلی در دولت آقای پزشکیان نقش‌آفرینی کنند، با گام‌های نخست در صحنه مبارزاتی متعارض است.

جوادی‌حصار افزود: از این رو اگر عده‌ای دنبال این هستند که بگویند آقای پزشکیان وفاق را در ایجاد شرکت سهامی تعریف می‌کنند و اتفاقا سهم خود را در آن شرکت بسیار بالا تعریف می‌کنند، به نظر من آدرس اشتباه می‌دهند. 

وی ادامه داد: یکی از راهبردهایی که رئیس جمهور در انتخابات مورد توجه قرار داد، تنش‌زدایی داخلی بود.


کد مطلب: 224701

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224701/کنایه-سهم-خواهی-دولت-پزشکیان-بهانه-وفاق-ملی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir