کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهکار فوری خرید گیفت کارت

22 مهر 1403 ساعت 11:56

گیفت کارت ها نوعی کارت هدیه هستند که دارای مقدار مشخصی اعتبار غیر نقدی و غیر قابل انتقال می باشند. این کارت ها بهترین هدیه ممکن برای افراد مختلفی همچون دانشجویان، دانش آموزان، گیمرها، نتورکرها و ... هستند و افراد قادر خواهند بود با خرید آنها از هر نقطه ای از دنیا به محصولات، داده ها، برنامه ها و کالاهای مورد نیاز خود از کمپانی های مختلف دسترسی داشته باشند.


شرکت ها و موسسات مختلف از سراسر جهان برای افزایش رفاه حال کاربران خود و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها با مشخصات و کاربردهای مختلف می کنند. این کارت ها باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و پول افراد می شوند اما در زمان خرید آنها باید به نکات مختلفی توجه داشت. در ادامه مطلب به بررسی راهکار فوری و مطمئن خرید گیفت کارتپرداخته میشود.

کاربردی ترین گیفت کارت های دنیا

همانطور که گفته شد امروزه تمام شرکت های معتبر و شناخته شده، گیفت کارتهای متعددی عرضه کرده اند. هرچند شرکت های بزرگ و مطرحی همچون آمازون، اسکایپ، اسپاتیفای و ... گیفت کارتهای مختلفی ارائه می کنند اما محبوبیت و کارایی گیفت کارت شرکت هایی همچون سونی، گوگل، مایکروسافت و ... بیشتر است. از جمله کاربردی ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

• خرید گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی اپل به کاربران اجازه استفاده از امکانات و برنامه های مختلف IOS را می دهد.
• کاربران کمپانی سونی می توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ps5 اقدام به شارژ حساب های خود در شبکه PlayStation Network و بهره مندی از خدمات آن کنند.
• با خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE امکان عضویت در شبکه Steam و بهره مندی از خدمات مختلف آن برای کاربران فراهم می شود.
• خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل به بازیکنان بازی های ویدیویی و موبایلی اجازه استفاده از خریدهای درون برنامه ای و آپشن ها و آیتم های مختلف بازی را می دهد.
• خرید گیفت کارت متا کوئست که توسط کمپانی متا Meta(سازنده اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و واتساپ) عرضه می شود، امکان انجام خریدهای اینترنتی با اطمینان خاطر و امنیت بالا را فراهم میکند
• خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer اجازه دسترسی به هزاران بازی موبایلی و ویدیویی مختلف را به گیمرها خواهد داد.
• بازیکنان قادر خواهند بود با خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت از امکانات ایکس باکس  بهره ببرند.
• خرید گیفت کارت گوگل پلی اجازه استفاده از برنامه ها و خدمات Google Play Market را به کاربران خواهد داد.
• با خرید گیفت کارت مینت از شرکت Payment wall  می توان انواع پرداخت های آنلاین و اینترنتی را انجام داد.
• خرید گیفت کارت ریزر گلد، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال و ... از شرکت بزرگ Razer نیز امکان استفاده از بازی های مختلف را به گیمرها میدهد.

این گیفت کارتها هرکدام می توانند بر اساس منطقه و ناحیه مورد استفاده، میزان اعبتار و قیمت، کاربردها و ... دسته بندی شده و کاربردهای متفاوتی داشته باشند.به طور مثال گیفت کارت استیم اوکراین، خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس، خرید گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال، خرید ویزا کارت انگلیس و ... هرکدام کارایی و قابلیت های منحصر به فردی داشته و در مناطق مختلفی کاربرد دارند.

اصول خرید گیفت کارت

تنوع و تعدد گیفت کارت ها بستر سواستفاده و سودجویی افراد کلاهبردار را فراهم کرده است و همین امر باعث می شود که افراد چالش های مختلفی در زمان خرید این کارت ها داشته باشند. در زمان خرید ویزا کارت آمریکا، خرید مستر کارت مجازی، خرید گیفت کارت بازی ها، خرید ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و  ... باید به فاکتورها و نکات مختلفی توجه داشت که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند.

• ناحیه و ریجن استفاده از کارت
• میزان سابقه و اعتبار فروشگاه و سایت عرضه کننده
• کاربردهای گیفت کارت ها
• موارد امنیتی و تاریخ انقضای کارت
• نوع گیفت کارت خریداری شده و خدماتی که می توان از آن بهره مند شد
• کارمزدها و مالیات های گیفت کارت 
• قیمت کارت و نوع ارز رایج آن

خرید سریع GiftCard

در حال حاضر فروشگاه های متعددی در حوزه فروش گیفت کارت ها فعالیت دارند و افراد می توانند از انواع گیفت کارتها، ویزا کارت مجازی، مستر کارت مجازی، جم بازی و ... استفاده های متعددی داشته باشند. 

فروشگاه گیفت کارت Giftcard.ir از جمله معتبرترین فروشگاه های کارت های هدیه است که با داشتن سابقه 12 سال، داشتن درگاه بانکی مطمئن، داشتن SSL ایمن، داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و همچنین ارائه خدماتی همچون داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، تحویل فوری محصول، شارژ فوری خرید جام بازی، شارژ فوری اکانت بازی ها و برنامه ها و ... خریدی مطمئن را برای کاربران تضمین می کند. افراد می توانند در این سایت به خیالی آسوده و با قیمتی مناسب اقدام به خرید خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت متا کوئست، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و ... کنند.


کد مطلب: 224691

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224691/راهکار-فوری-خرید-گیفت-کارت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir