کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احتمال خط خوردن کاپیتان استقلال از لیست تیم ملی

15 مهر 1403 ساعت 17:45

شنیده می‌شود محمدرضا اخباری، دروازه‌بان آماده گل‌گهر سیرجان در لیست جدید تیم ملی حضور دارد و جایگزین حسین حسینی می‌شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ در نقل و انتقالات تابستانی بود که پرسپولیس با معضل بزرگی در درون دروازه مواجه شد و به همین دلیل برای جذب محمدرضا اخباری از گل‌گهر سیرجان اقدام کرد. دروازه‌بانی که یک فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد داشت و به همین خاطر نتوانست جانشین بیرانوند در پرسپولیس شود.

به گزارش ایرنا، ادامه حضور اخباری در گل‌گهر سیرجان، یک توفیق اجباری برای او بود. دروازه‌بان سابق تراکتور و سایپا طی ۶ هفته اخیر درخشیده و یکی از بهترین بازیکنان لیگ بوده. او در ۶ بازی گل‌گهر، تنها یک گل دریافت کرده و دروازه‌اش فقط مقابل ملوان، آن هم از روی نقطه پنالتی باز شده است. دیداری که هفته اول برگزار شد و امید نورافکن توانست دروازه گل‌گهر را باز کند.

اخباری از دقیقه ۵۲ بازی با ملوان، تا امروز دروازه‌اش را بسته نگه داشته. او بعد از دریافت گل برابر ملوان، مقابل استقلال خوزستان، نساجی، مس‌ رفسنجان، هوادار و خیبر کلین‌شیت کرده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. طبق آمار، ۴۸۸ دقیقه از آخرین گلی که اخباری دریافت کرده، می‌گذرد و همین مسأله باعث شده تا او به ادامه این روند و ثبت رکوردی جدید خوشبین باشد.

آمادگی اخباری اما از چشم امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی دور نمانده. او برای اردوی جدید تیم ملی و بازی مقابل ازبکستان و قطر، پاسپورت خود را تحویل فدراسیون فوتبال داده و احتمالاً در لیست مدعوین هم قرار خواهد گرفت. با توجه به دوری حسین حسینی از آمادگی آرمانی، گفته می‌شود اخباری جانشین دروازه‌بان استقلال می‌شود و در لیست جدید تیم ملی قرار می‌گیرد.

محمدرضا اخباری سابقه بارها دعوت به اردوی تیم ملی در سالیان اخیر را دارد و در این بخش دروازه‌بان کم‌تجربه‌ای نیست. او یکی از بازیکنان کلیدی گل‌گهر محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد مزد کلین‌شیت‌های متوالی خود را با دعوت به تیم ملی خواهد گرفت. گفته می‌شود به جز اخباری، پاسپورت مهدی زارع، مدافع وسط جوان گل‌گهر نیز توسط فدراسیون فوتبال دریافت شده است. با این حال بعید است بازیکن جوان گل‌گهر در این اردو به تیم ملی دعوت شود.


کد مطلب: 224310

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224310/احتمال-خط-خوردن-کاپیتان-استقلال-لیست-تیم-ملی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir