کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری تامین کننده مشروبات الکلی مرگبار

15 مهر 1403 ساعت 17:00

مرد جوانی که از تهران به استان‌های ایران بخصوص شمال کشور مشروبات مرگبار الکلی منتقل می‌کرد، دستگیر شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در شمال کشور در دستور کار دستگاه قضایی کشورمان قرار گرفت که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، مرد جوانی در تهران به عنوان تامین‌کننده، الکل‌های مسموم و صنعتی را به استان‌های دیگر مخصوصاً شمال کشور برای فروشندگان این مشروبات ارسال کرده است.

تسنیم در خبری نوشت: بدین ترتیب رسیدگی به این موضوع در دستور کار قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی قرار گرفت و تیم پلیسی با دستور بازپرس جنایی اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند که در ادامه مخفیگاه متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی شد.

کارآگاهان جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم در روز شنبه، با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم فروش و انتقال الکل‌های مسموم به استان‌های ایران بخصوص شمال کشور اعتراف و مدعی شد که "الکل‌ها را صرفاً برای مصرف ضدعفونی ارسال کرده و اطلاع نداشته که متهمان جهت ساخت مشروبات الکلی خوراکی استفاده خواهند کرد!"

با دستور قاضی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای مربوطه در شمال کشور اعزام شد و تحقیقات قضایی همچنان ادامه دارد.


کد مطلب: 224306

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224306/دستگیری-تامین-کننده-مشروبات-الکلی-مرگبار

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir