کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه شکم گردی تهران با بهترین پاتوق های غذاخوری

14 مهر 1403 ساعت 14:54

شکم گردی، فراتر از خوردن غذا و سیر شدن است و یک ماجراجویی در دل طعم‌ها و فرهنگ های غذایی است. شکم گردی در واقع یکی از شاخه‌های گردشگری است که از آن به‌عنوان سفر فقط برای خوردن غذا یاد می‌شود و در شاخه از گردشگری طرفداران زیادی دارد که در بسیاری از شهر‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد. در این مقاله ما می‌خواهیم بهترین پاتوق‌ها برای برنامه شکم گردی تهران را معرفی کنیم. در تهران از مغازه‌های قدیمی در قلب بازار تا رستوران‌های لوکس شمال شهر، هر گوشه‌ای از این شهر به یک سبک غذایی گره خورده است. اما اینجا فقط غذا نیست؛ هر لقمه‌ای روایت خودش رو داره. پس، اگر دنبال یک تجربه شکم ‌گردی هستید، ادامه متن برای شماست.


با بهترین برنامه شکم گردی تهران آشنا شوید

با رزرو و خرید بلیط قطار به مقصد تهران برای شکم گردی فرصتی عالی برای چشیدن غذاهای مختلف به دست می‌آورید. از جمله این پاتوق‌ های گردشگری غذایی در شهر تهران عبارتند از:

خیابان ستارخان، مرکز بهترین غذاخوری های تهران

خیابان ستارخان به‌عنوان بهترین پاتوق شکم گردی تهران شناخته می‌شود، چون در هر یک قدمی آنجا رستوران ‌ها و فست‌فود‌های مختلفی وجود دارند که با منویی متنوع از شما پذیرایی می‌کنند. مهم نیست از کدام شهر به تهران می‌آیید؛ با رزرو و خرید بلیط قطار اهواز تهران، مشهد تهران یا هر شهر دیگری توصیه می‌کنیم که حین سفر حتماً به خیابان ستارخان هم بروید، چون در آنجا غذاخوری‌هایی می‌بینید که منویی کاملاً متناسب با ذائقه هر کسی از هر شهری دارند. در مسیر میدان توحید ستارخان به‌سم ت تقاطع باقرخان مراکز طبخ غذا به وفور پیدا می‌شوند که انواع غذا‌های رنگارنگ و خوشمزه را از بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند.

خیابان باب همایون، پاتوق غذاخوری تهرانی ها

بیشتر گردشگران برای تفریح و گردش به خیابان باب همایون ‌می‌روند. اگر شما هم به این خیابان رفتید، توصیه می‌کنیم که حتما سری هم به راسته غذافروش‌ها بزنید که بدون‌شک آنجا را می‌توان به‌عنوان بهترین پاتوق غذاخوری تهرانی ‌ها معرفی کرد. در این راسته غذا‌های مختلفی سرو می‌شوند که از جمله محبوبترین آنها می‌توان به بلال زغالی و سمبوسه‌های سنتی اشاره کرد. در کنار فروشگاه‌ها و غرفه‌های غذا در خیابان باب همایون می‌توانید فروشگاه صنایع دستی، آجیل و سوغاتی هم ببینید که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

گذر باب همایون در میدان امام خمینی قرار دارد که ایستگاه‌های اغذیه ‌فروشی آنجا از ساعت 19 تا نیمه‌شب فعالیت دارند. از کافه یا کافی ‌شاپ ‌های مدرن این خیابان هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که با منوی کافی‌ شاپی خود برای کسانی مناسب هستند که هوس خوردن یک میان‌وعده خوشمزه را کرده‌اند. شب‌های گذر باب همایون بسیار دیدنی است. در این منطقه گویی زندگی جریان دارد و شما می‌توانید اشتیاق و سرزندگی مردم را در آنجا ببینید. البته ملاک انتخاب گذر باب همایون فقط خوراکی‌های خوشمزه آنجا نیست، بلکه شما می‌توانید در برنامه‌های فرهنگی و گردشگری مختلف آنجا هم شرکت کنید که یک روش عالی برای جذب توریست هستند. گذر گردشگری باب همایون به جاذبه‌های گردشگری و دیدنی تهران هم از جمله موزه عبرت، حوضخانه کاخ گلستان، پاساژ کاشانی، باب همایون و پاساژ الباف نزدیک است؛ بنابراین بعد از یک شکم گردی خوشمزه می‌توانید به این جا‌های دیدنی بروید و از تماشای آنها لذت ببرید.

دربند، هم تفریح و هم شکم گردی

یکی از بهترین مناطق گردشگری در تهران دربند است که آب‌و‌هوای خنک و بسیار خوبی دارد و برای همین بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند که برای تفریح و شکم گردی به آنجا بروند. با رفتن به دربند تهران می‌توانید رستوران‌ های متنوعی را ببینید که با بهترین قیمت‌ها و خوشمزه‌ترین غذاها از مشتری ‌های خود پذیرایی می‌کنند. از مغازه‌های مختلف فروش تنقلات هم در این منطقه گردشگری نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که موجب می‌شود بعد از خوردن یک غذای لذیذ در رستوران‌ ها از خود با تنقلات خوشمزه پذیرایی کنید.

گذر گردشگری آب و آتش، پاتوق خوشمزه ترین ها

یکی از پارک ‌های جذاب برای تهرانی ‌ها گذر گردشگری آب و آتش است که امکانات خیلی خوبی برای گردشگران دارد. از انواع فودکورت‌ها گرفته تا فست ‌فودی ‌های مختلف در این منطقه با خوشمزه‌ترین غذا‌ها از شما پذیرایی می‌کنند. برای رفتن به پارک آب و آتش باید به خیابان جردن، بالای چهارراه جهان کودک و انتهای کوچه ژوبین بروید. در کنار تمام غذاخوری ‌های مختلف در گذر گردشگری آب و آتش می‌توانید به پل طبیعت در این پارک بروید و از زیبایی‌های آنجا لذت ببرید. تعداد زیادی کافه و کافه رستوران نیز در این پل وجود دارد. گذر گردشگری آب و آتش فقط یک پاتوق برای برنامه شکم گردی تهران نیست، بلکه فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌وجود می‌آورد تا بدون حضور دلال‌ها بتوانند به تبادل کالا بپردازند. در واقع بسیاری از تولیدکننده‌ها توان یا امکان اجاره مغازه را ندارند که می‌توانند محصولات خود را در این گذر به فروش برسانند.

برنامه شکم گردی تهران با پاتوق های جذاب و متنوع

برنامه شکم گردی تهران با پاتوق‌ های جذاب و متنوع این شهر بسیار لذت‌بخش می‌شود. اگر به‌دنبال یک مقصد گردشگری جذاب برای صرف غذا‌های خوشمزه می‌گردید، بدون‌شک تهران با گذر باب همایون، گذر آب و آتش، خیابان ستارخان و ... می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از شکم گردی را برایتان به ارمغان بیاورد. پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به این مراکز بروید و با صرف غذا‌های خوشمزه در آنها دلی از عزا در بیاورید.


کد مطلب: 224238

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224238/برنامه-شکم-گردی-تهران-بهترین-پاتوق-های-غذاخوری

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir