کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راستینه: موشک‌های ایران توهمات نتانیاهو را نابود کرد

12 مهر 1403 ساعت 13:20

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: غرش موشک‌های جمهوری اسلامی ایران توهمات نتانیاهو در برابر دنیای اسلام را نابود و قدرت نمایی مقتدرانه فرزندان جوان این سرزمین در دفاع از هویت استقلال و عزت و شرف ایران اسلامی را نشان داد.


احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: در عملیات وعده صادق ۲ همه دنیا اقتدار ملت ایران را در دفاع از مهمانان خود را مشاهده کردند. این عملیات پاسخ محکمی در مهمان کشی بود. در حقیقت عملیات وعده صادق ۲ اراده ملتمان را در نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت ملی خودش به نمایش گذاشت؛ چرا که بعد از عملیات‌های تاکتیکی، رژیم اسرائیل خودش را پیروز میدان معرفی می‌کرد و با رجزخوانی‌های توهم گونه نتانیاهو تلاش می‌کرد تا عملیات‌های ترور فرماندهان جبهه مقاومت را به عنوان پایان حیات جبهه مقاومت معرفی کند.

وی ادامه داد: غرش موشک‌های جمهوری اسلامی ایران توهمات نتانیاهو در برابر دنیای اسلام را نابود و قدرت نمایی مقتدرانه فرزندان جوان این سرزمین در دفاع از هویت استقلال و عزت و شرف ایران اسلامی را نشان داد. این عملیات در چند سطح مختلف اتفاق افتاد. عملیات موشکی، سایبری و عملیات شهادت طلبانه جبهه مقاومت که در آن از حفره‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل استفاده شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکیذ کرد: عملیات‌های شناسایی دقیق پایگاه‌های نظامی امنیتی اسرائیل و فرود آمدن موشک‌ها از ویژگی های عملیات وعده صادق ۲ بود. این عملیات در منطقه بی‌نظیر و شرایط به شدت خطرناکی را برای رژیم اسرائیل فراهم کرده است؛ لذا اگر رژیم اسرائیل پاسخ بدهد جمهوری اسلامی ایران با اراده مستحکم زیرساخت‌های رژیم اسرائیل را نابود خواهد کرد. این اراده ملت در دفاع از هویت استقلال و جبهه مقاومت است و بهتر است رژیم اسرائیل خطایی نکند که خشم ملت به واسطه موشک‌های هدفمند پاسخ‌های دردناکی به پیکره رژیم اسرائیل وارد خواهد کرد.


کد مطلب: 224143

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224143/راستینه-موشک-های-ایران-توهمات-نتانیاهو-نابود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir