; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - جزئیاتی تازه از تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیاتی تازه از تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی

12 مهر 1403 ساعت 9:15

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اراضی ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی معادل ۲۸ هزار هکتار تامین شده است.


ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن  با بیان‌ اینکه برنامه ریزی های لازم را برای تامین زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن های حمایتی در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: در حال حاضر باید تمامی دستگاه ها اراضی مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن قرار دهد‌.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه اولویت اصلی این سازمان در سال جاری اجرای پروژه‌های آماده‌سازی در کشور است، تصریح کرد: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی متعهد به اجرای عملیات آماده‌سازی اراضی و سپس واگذاری آنها به مردم هستیم.  

وی  با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آماده سازی حدود ۲۹ هزار هکتار زمین در کشور در حال اجراست گفت: مردم سال‌هاست در انتظار اتمام طرح مسکن مهر هستند و باید تمامی تمرکز خود را بر اتمام واحدهای مسکن مهر و همچنین تخصیص زمین برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قرار دهیم‌.

مالکی با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات در حوزه‌ نهضت ملی مسکن تامین منابع مالی است گفت: تامین منابع مالی یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید بانک مرکزی و همچنین دولت در دستور کار خود قرار دهند تا ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن که کند شده سرعت گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از اولویت های وزارت راه وشهرسازی ساخت واحدهای مسکن حمایتی است گفت: براساس برنامه ریزی و مطالعاتی که صورت گرفته برای کلید زدن اجرای این پروژه ها ۲۸ هکتار زمین نیاز است که خوشبختانه این میزان زمین تامین شده است


کد مطلب: 224111

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/224111/جزئیاتی-تازه-تامین-زمین-ساخت-واحدهای-مسکونی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir