کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین مرکز سمعک در غرب تهران

9 مهر 1403 ساعت 9:33

مرکز سمعک آوای امید بهترین مرکز شنوایی سنجی و تجویز سمعک در غرب تهران است که خدمات نوینی در ارتباط با مشاوره شنوایی و خرید سمعک ارائه می دهد. در این مقاله ما شما را با خدمات این مرکز آشنا می کنیم.


ازبین‌رفتن و کاهش قدرت شنوایی یکی از مشکلات شایعی است که نزدیک به 500میلیون نفر در سراسر جهان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این عارضه را می‌توان با استفاده از سمعک برطرف کرد. سمعک (Hearing Aid) دستگاه الکترونیکی کوچکی است که برای افزایش و بهبود توانایی حس شنوایی کاربرد دارد. افرادی که با مشکل شنوایی مواجه هستند، برای ارزیابی‌های شنوایی خود و خرید سمعک می‌توانند به بهترین مرکز سمعک غرب تهران مراجعه کنند. در این مطلب قصد داریم درباره خدمات ارائه‌شده در بهترین کلینیک سمعک تهران صحبت کنیم و به‌ معرفی انواع برندهای‌ تولیدکننده سمعک بپردازیم. برای آگاهی از چگونگی خرید سمعک کلیک کنید.

در بهترین مرکز سمعک غرب تهران چه خدماتی ارائه می‌شود؟

هنگامی‌که برای بهبود شنوایی خود و خرید سمعک به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنید، باید مراحل مختلفی را طی کنید تا بهترین گزینه مناسب به شما معرفی شود. در همین راستا خدماتی که در نمایندگی سمعک در غرب تهران ارائه می‌شود، شامل موارد زیر است:

ارزیابی شنوایی مراجعه‌کنندگان به‌صورت دقیق

یکی از خدمات بهترین مرکز شنوایی سنجی در غرب تهران ارزیابی دقیق شنوایی مراجعه‌کنندگان توسط افراد متخصص و با استفاده از تست شنوایی‌سنجی یا ادیومتری (audiometry) است. با ارزیابی دقیق شنوایی می‌توان نوع و میزان کم‌شنوایی افراد را تشخیص داد.

تجویز سمعک مناسب

پس از انجام تست شنوایی‌سنجی توسط افراد متخصص کارآزموده و تشخیص نوع و میزان کم‌شنوایی افراد، مطابق با نیازها و سبک زندگی‌ آن‌ها سمعک مناسب برای‌شان تجویز می‌شود. سمعک‌های ارائه‌شده در این مرکز سمعک غرب تهران انواع مختلفی دارند و با قابلیت‌های متنوع، نیاز افراد کم‌شنوا را پوشش می‌دهند. همه سمعک‌های ارائه‌شده با جدیدترین فناوری‌ها و مطابق با استانداردهای جهانی توسط معتبرترین برندها تولید شده‌اند.

ارائه مشاوره تخصصی به مراجعه‌کنندگان

یکی دیگر از خدمات بهترین مرکز سمعک در غرب تهران این است که به مراجعه‌کنندگان خود مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند که باتوجه‌به مشکلی که دارند، مناسب‌ترین روش درمانی را انتخاب کنند. برای درمان مشکل کم‌شنوایی روش‌های درمانی مختلفی به‌غیر از تجویز سمعک نیز وجود دارد؛ اما بهترین درمان خرید سمعک است.

آموزش نحوه استفاده از سمعک و مراقبت از آن

سمعک‌ها انواع مختلفی دارند و براساس نوع و میزان کم‌شنوایی افراد تجویز و تنظیم می‌شوند. در کلینیک سمعک تهران افراد متخصص بعد از تجویز سمعک، نحوه استفاده و مراقبت از آن را نیز به بیماران آموزش می‌دهند تا سمعک برای آن‌هاکاربرد بهینه‌ای داشته باشد و مدت زیادی بتواند مشکلات شنوایی‌شان را برطرف کند.

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی

خدمات مرکز سمعک غرب تهران فقط به ارزیابی شنوایی، تجویز سمعک مناسب، ارائه مشاوره تخصصی و آموزش نحوه استفاده و مراقبت از سمعک محدود نمی‌شود؛ بلکه خدمات پس‌ از فروش و پشتیبانی مانند تعمیر انواع سمعک، سرویس‌ دوره‌ای سمعک و تنظیم مجدد سمعک نیز به افراد مراجعه‌کننده ارائه می‌شود.

نمایندگی سمعک‌های برندهای معتبر

در مرکز سمعک در غرب شهر تهران سمعک‌های مختلفی از برندهای معتبر ارائه‌ شده‌است؛ زیرا این مرکز به‌عنوان نمایندگی سمعک در تهران با برندهای مطرح تولیدکننده این محصول همکاری دارد و بهترین سمعک‌های باکیفیت را به‌همراهگارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در مرکز آوای امید، بهترین مرکز سمعک در غرب تهران، انواع سمعک‌ها با ویژگی‌های زیر ارائه می‌شود:

- جدیدترین و به‌روزترین سمعک‌ها از معتبرترین برندها
- سمعک‌های هوشمند و فوق هوشمند
- سمعک‌های آنالوگ و دیجیتال
- سمعک‌های مجهز به سیستم‌های حذف نویز و صداهای مزاحم
- سمعک‌های دارای سیستم حذف سوت (فیدبک کنسلینگ)
- سمعک‌های با قابلیت اتصال بلوتوث و وایرلس
- سمعک‌ها در مدل‌های مختلف (پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی)

نمایندگی سمعک در غرب تهران با چه برندهایی همکاری دارد؟

بهترین مرکز سمعک غرب تهران با برندهای معتبری همکاری دارد و به‌عنواننمایندگی سمعک در تهران، سمعک‌های تولیدشده توسط برندهای مطرح و معروف را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این برندها عبارت‌اند از:

 زیمنس (signia)

بهترین مرکز سمعک غرب تهران به‌عنوان نمایندگی سمعک زیمنس در تهران سمعک‌های این برند را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. زیمنس یکی از شرکت‌های معتبر و قدیمی آلمان فعال در حوزه تولید سمعک و لوازم جانبی آن است که به‌دلیل بیش از 130 سال سابقه و تولید باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین محصولات، به برند پرطرف‌داری تبدیل شده‌است.

 اتیکن (oticon)

یکی دیگر از برندهای معروفی که بهترین مرکز سمعک واقع در غرب تهران با آن همکاری دارد، برند دانمارکی اتیکن است. فعالیت این برند از سال 1904 آغاز شده‌است و در طول این سال‌ها توانسته باکیفیت‌ترین سمعک‌ها را با مناسب‌ترینقیمت در اختیار افراد کم‌شنوا قرار دهد.

 فوناک (phonak)

برند سوئیسی فوناک نیز یکی از برندهای مطرح فعال در حوزه تولید بهترین سمعک به‌شمار می‌رود و فعالیت خود را از سال 1947 آغاز کرده‌است. مرکز سمعک واقع در غرب تهران علاوه‌بر نمایندگی سمعک زیمنس در تهران و نمایندگی سمعک اتیکن در تهران، نمایندگی سمعک اتیکن را نیز برعهده دارد و سمعک‌های اتیکن را برای مراجعه‌کنندگان خود تجویز می‌کند.

 استارکی (starkey)

برند استارکی متعلق به کشور آمریکاست و فعالیت خود در زمینه تولید انواع سمعک را از سال 1971 آغاز کرده‌است. کیفیت سمعک‌های تولیدشده توسط برند استارکیبسیار بالاست؛ به همین دلیل باید هزینه بیشتری را برای خرید آن از نمایندگی سمعک در تهران بپردازید. از مهم‌ترین ویژگی‌های سمعک‌های برند استارکیمی‌توان مواردی مانند داشتن قابلیت کاهش نویز، تطبیق اتوماتیک با محیط‌هایمختلف صوتی، اتصال به تلفن‌های هوشمند با استفاده از بلوتوث و طراحی‌هایمتنوع برای تمام گروه‌های سنی را نام برد.

 رکستون (rexton)

یکی دیگر از برندهای معتبر آلمانی تولیدکننده سمعک که در سال 1955 تاسیس شده‌است و تحت‌نظر برند زیمنس فعالیت می‌کند، برند رکستون نام دارد. محصولات این برند در مرکز سمعک غرب تهران عرضه می‌شوند و قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز دارند.

 ویدکس (widex)

ویدکس یکی از برندهای دانمارکی تولیدکننده سمعک است که در سال 1956آغازبه‌کار کرده‌است و در بیش از صد کشور جهان ازجمله ایران نمایندگی فعال دارد. به بسیاری از مراجعه‌کنندگان مرکز سمعک غرب تهران بعد از ارزیابی شنوایی و تشخیص نوع و میزان کم‌شنوایی، سمعک ویدکس ارائه می‌شود.

 برنافن (Bernafon)

یکی دیگر از برندهای پیشرو در حوزه تولید سمعک که محصولات خود را از طریق نمایندگی سمعک به افراد کم‌شنوا ارائه می‌دهد، برند سوئیسی برنافن نام دارد. این برند از سال 1946 با تولید پیشرفته‌ترین و کاربرپسندترین سمعک‌ها کار خود را آغاز کرده‌است.

جمع‌بندی

در این مطلب ابتدا راجع‌ به خدماتی صحبت کردیم که در مرکز سمعک غرب تهران ارائه می‌شود‌ و سپس به معرفی مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده انواع سمعک شامل زیمنس، اتیکن، فوناک، استارکی، رکستون، ویدکس و برنافن پرداختیم. در بهترین کلینیک سمعک تهران تمام برندهایی که معرفی کردیم به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌‌ از فروش و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار افراد کم‌شنوا قرار می‌گیرد. در این مرکز ابتدا افراد متخصص سطح شنوایی مراجعه‌کنندگان را به‌صورت دقیق موردبررسیقرار می‌دهند و سپس با‌توجه‌به آن، سمعک مناسب را تجویز می‌کنند. مرکز آوای امید در تهران خیابان آیت اله کاشانی ، نبش گلستان شمالی قرار داد .

اگر به دنبال نمایندگی سمعک در غرب تهران هستید، مرکز شنوایی و سمعک آوای امید، واقع در محله صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بهترین گزینه است. این مرکز در نزدیکی مناطق اکباتان، مرزداران، سعادت‌آباد، شهرک غرب، آزادی، پونک و مهرآبادقرار دارد. دلایل برتری این مرکز در ادامه مطرح خواهد شد. برای تماس، با شماره 09194707047 تماس بگیرید.


کد مطلب: 223911

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223911/بهترین-مرکز-سمعک-غرب-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir