کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سیستانی:

شهید نصرالله نقشی برجسته در پیروزی بر اشغالگران و آزادسازی اراضی لبنان داشت

7 مهر 1403 ساعت 20:40

حضرت آیت‌الله سیستانی مرجعیت عالیقدر شیعیان، شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، متن بیانیه حضرت آیت‌الله سیستانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا).

در نهایت اندوه و تالم خبر شهادت علامه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و گروهی از برادران وی در مقاومت لبنان به همراه ده‌ها غیرنظامی بی‌گناه در نتیجه جنایت فجیع ارتش دشمن اسرائیلی در ضاحیه جنوبی بیروت را دریافت کردیم.

این شهید بزرگ نمونه‌ای از رهبری کم‌نظیر طی دهه‌های اخیر بود که نقشی برجسته در پیروزی بر اشغالگران اسرائیلی در آزادسازی اراضی لبنان ایفا کرد و از مردم عراق با تمام توان در آزاد کردن کشورشان از چنگال تروریست‌های داعشی پشتیبانی کرد، همچنین مواضع درخشانی در یاری مردم مظلوم فلسطین اتخاذ و سرانجام زندگی ارزشمند خود را در این راه فدا کرد.

ما این مصیبت بزرگ و خسارت عظیم را به مردم عزیز لبنان و سایر ملت‌های مظلوم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسالت می‌کنیم که این فقید سعید را مورد رحمت واسعه و رضوان خویش قرار دهد و با اولیای خود حضرت محمد و اهل بیت مطهر ایشان در اعلای علیین هم‌نشین گرداند و به خانواده و همه داغداران صبر جمیل و اجر جزیل عطا کند.

إنا لله وإنا إلیه راجعون.

۲۴ / ربیع الأول/ ۱۴۴۶هـ مورخه ۲۸/۹/۲۰۲۴م

دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی نجف أشرف


کد مطلب: 223829

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223829/شهید-نصرالله-نقشی-برجسته-پیروزی-اشغالگران-آزادسازی-اراضی-لبنان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir