کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش بینی یک امام جمعه از آینده اسرائیل

6 مهر 1403 ساعت 16:00

امام جمعه قم گفت: بر اساس پیام صریح قرآن کریم اعلام می‌کنیم که تا محو کامل رژیم صهیونیستی سلاح خود را بر زمین نخواهیم گذاشت.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرهای قم، بندرعباس، زنجان، قزوین و اراک با مباحثی پیرامون حملات سایبری اسرائیل به حزب الله لبنان، بالا گرفتن جنگ در غزه،    همراه بود.

امام جمعه قم: سلاح ها را بر زمین نمی گذاریم

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم است و هجرت ایشان از مدینه به قم از هجرت‌های مهم و تمدن ساز در تاریخ اسلام است که آثار و برکات آن روز به روز جهانی تر می‌شود.

اهم اظهارات امام جمعه قم را به نقل از مهر بخوانید؛

*بر اساس روایات انتخاب قم برای هجرت بانوی کرامت (س) بسیار دقیق بود که وقوع انقلاب اسلامی یکی از آثار و برکات این هجرت الهی بوده و از دیگر آثار و برکات این هجرت این است که قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسراییل هستند که در آینده این اتفاق رخ خواهد افتاد.

*مردم شریف قم باید برای این ماموریت مهم الهی محیا باشند، چون به طور قطع یقین استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با تاسی از احادیث و روایات به جایگاه و ماموریت شما پی برده اند و کینه‌ها به دل دارند و می‌خواهند که در عرصه عفاف و ابتذال نظام را بهم بزنند.

*مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان ضمن تبیین دلایل چرایی آغاز جنگ به دو عامل سخن نو و جاذبه‌های انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاراتی داشتند و فرمودند انقلاب اسلامی دفاع و جهاد فی سبیل الله بود که اسلام را زنده، ملت را عزیز و روح معنوی را ترویج داد.

*مقام معظم رهبری با اشاره به وضعیت منطقه، مجاهدت و ایستادگی نیروهای مقاومت و فلسطین را از جنس جهاد فی سبیل الله در دفاع مقدم عنوان کردند و گفتند پیروز صحنه مجاهدان فی سبیل الله و حزب الله و فلسطین خواهد بود.

*امام خمینی (ره) با درک اصولی این قضیه و نقد اصول مذاکره بر این نکته تاکید داشتند که راه آزادی قدس و سرزمین اشغالی و نابودی اسراییل فقط از طریق مبارزه و جنگ با رژیم صهیونیستی است.

*امام راحل (ره) معتقد بودند که با سلاح و توکل به خدا رژیم صهیونیستی را باید فلسطین بیرون کرد و نظر ایشان درباره موجودیت اسراییل این بود که مسلمان باید تا نابودی این رژیم جنایتکار دست از مبارزه بر ندارند.

*پیام قرآن این است که ای مردم با دشمنان بجنگید تا خداوند آنان را به دست شما رسوا کند و شما را بر آنان پیروزی دهد و ما نیز بر این اساس اعلام می‌کنیم که تا محو کامل اسراییل سلاح خود را بر زمین نخواهیم گذاشت.

امام جمعه بندرعباس: کشتار غیرنظامیان تنها راهبرد صهیونیست‌ها در غزه و لبنان‌ است

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: در حالی که حزب الله تنها اهداف نظامی را می‌زند، صهیونیست‌ها به دنبال کشتن زنان، کودکان و خراب کردن خانه‌های غیرنظامیان هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمله به لبنان می‌خواست مردم را مقابل حزب الله قرار دهد اما همه اقشار مردم از مسیحی و مسلمان و شیعه و سنی و حتی فالانژها مقابل رژیم صهیونیستی متحد شدند.

اهم اظهارات امام جمعه بندرعباس را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*هم اکنون هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست امن نیست و اروپا و آمریکا نیز با وجود حمایت از رژیم غاصب، در این جنگ مشارکت مستقیم می‌کنند و می‌دانند در صورت چنین حماقتی پایگاه‌های آنها در سراسر دنیا در دسترس جبهه مقاومت است.

*رزمندگان دوران دفاع مقدس باید دستاوردها و برکات آن را برای مردم بیان کنند و جامعه به سمت نورانیت دوران دفاع مقدس حرکت کند.

*{ با اشاره به روز ملی نخبگان}: استفاده از ظرفیت آنها برای حل مشکلات کشور ضروری است. حمایت از نخبگان تنها با گفتار امکان‌پذیر نیست و باید در برابر دسیسه‌های دشمن از آنان صیانت کرد.

امام جمعه قزوین: پیروزی جبهه مقاومت و انزوای صهیونیست‌ها کاملا آشکار است

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه، گفت: مظلومیت جبهه مقاومت و قیام مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان هر روز جدی تر و بیشتر شده و رژیم صهیونیستی نیز روز به روز منزوی تر می شود.

اهم اظهارات امام جمعه قزوین را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*نحوه آدم کشی و تروریسم ناجوانمردانه صهیونیست‌ها نشان می دهد که این رژیم به جنون رسیده است، در حالی که شجاعت و جوانمردی مردم مظلوم فلسطین و لبنان به همه جهانیان مخابره می شود.

*از همین تریبون نماز عبادی و سیاسی جمعه اعلام می داریم همانطور که در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی کردیم، همواره برای نابودی دشمن صهیونیستی در سنگرهای جهادی نیز قیام حاضر می شویم.

*عزت هر جامعه در شناخت امام صالح و توسل به آن است و ایران اسلامی امروز تحت رحمت و هدایت امام زمان (عج) قرار دارد که در زمان غیبت ایشان توسط نایب حضرت و ولایت فقیه هدایت و رهبری می‌شود.

*امت واحد زمانی شکل می گیرد که هماهنگ و در راستای امام و ولایت حرکت کند و باید بکوشیم که امتی واحد باشیم و پراکنده نشویم.

*هرکس در مسیر تقوا گام بردارد، لیاقت همه صفات نیک خداوند را خواهد داشت که ویژه ترین نوع تقوا نیز در ولایت پذیری و اطاعت از امام زمان بوده و در زمان غیبت نیز با پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از آن حضرت است.

امام جمعه موقت زنجان: ماهیت رژیم صهیونسیتی جنگ و خونریزی است

بنابر روایت ایرنا، حجت الاسلام حسن بیات در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به جنایت های رژیم صهیونیستی و شهادت تعدادی از نیروهای حزب‌الله لبنان اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد تلفات در حزب الله است تا از ناحیه مقاومت آسوده باشد ولی به چنین هدفی نخواهد رسید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است ولی تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

اهم اظهارات امام جمعه زنجان را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*دقت و هوشیاری در بهره گیری لوازم ارتباطی جدید ضرورت دارد، دشمن تلاش می کند تا از هر طریقی که شده به ما صدمه بزند و باید در این زمینه کاملا هوشیار باشیم.

*۱۶ هزار کودک بیگناه و معصوم طی یک سال گذشته در غزه به شهادت رسیده و ۱۷ هزار نفر نیز زخمی شده اند و این نشان از ماهیت خونریز رژیم اشغالگر است.

*برخی مقام های غربی اظهارات وقیحانه ای در خصوص پاک کردن جنایت های رژیم صهیونیستی دارند ولی امید ما به خداست و با اتحاد و پرهیز از اختلاف در جهان اسلام است که وعده نصرت الهی نیز محقق می شود.

امام جمعه اراک: جمهوری اسلامی در همه سطوح نیروهای مسلح، خودکفا است

آیت الله دری نجف آبادی، امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، فی سبیل‌الله بود و مانند جنگ صدام و آمریکا نبود.

وی افزود: نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور امروز به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌اند و این از مهمترین برکات دفاع مقدس است.

اهم اظهارات امام جمعه اراک را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*جمهوری اسلامی در همه سطوح نیروهای مسلح، خودکفا است و امروز یکی از کشورهای قدرتمند جهان است.

*اسرائیل جنایتکار خیال کرده با حمایت آمریکا می‌تواند هر جنایتی کند، فکر کرد با شهادت فرمانده‌ها همه چیز تمام می‌شود، اما حزب‌الله هر روز قدرتمندتر می‌شود.

*اگر کشورهای اسلامی یکپارچه در مقابل اسرائیل به پا خیزند و حزب‌الله لبنان و فلسطین را مورد حمایت همه‌جانبه قرار دهند این غده سرطانی به زودی نابود می‌شود.

*فرهنگ جهاد در راه خدا به برکت انقلاب اسلامی در کشور احیا شد و حزب الله به برکت انقلاب اسلامی قدرتمند شده است. 

*اسرائیل می‌خواست از نیل تا فرات را اشتغال کند اما انقلاب اسلامی در دهن این گرگ‌ها زده و مانع شده است. 

*مرگ و شهادت بزرگترین افتخار است، امام راحل فرمود ملتی که شهادت دارد، ذلت ندارد. 

*شهدا نمی‌میرند، نمرده‌اند و نخواهند مرد و در عالم برزخ زنده، حاضر و ناظر هستند.  

*شهدا رفتند تا جامعه به پرتگاه سقوط نرود و همه باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشند و در پاسداری از خون شهدا بکوشند. 

*عفاف و عصمت، یک سرمایه مادام‌العمر است که در راستای کسب رضایت خداوند است و در این راستا آموزش و پرورش و معلمان رسالت سنگینی برعهده دارند. 


کد مطلب: 223746

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223746/پیش-بینی-یک-امام-جمعه-آینده-اسرائیل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir