کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتانیاهو منزوی شد

5 مهر 1403 ساعت 15:00

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که انتقادات در سازمان ملل از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به دلیل حمایت‌های همه‌جانبه واشنگتن از آن بی‌اثر شده و تکرار این انتقادها در نشست مجمع عمومی از رژیم صهیونیستی که با حربه «یهودستیزی» در برابر فشارهای سازمان ملل ایستاده، تاثیری بر متوقف کردن جنگ نخواهد داشت.


 یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اوج تلاش‌های یک ساله برای متوقف کردن جنگ در غزه از طریق محکومیت‌ها، قطعنامه‌ها و پرونده‌های قانونی در دادگاه‌های سازمان ملل خواهد بود اما با این وجود، رژیم صهیونیستی هنوز تغییر رویه نداده است.

در این گزارش که در روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» منتشر شده، با اشاره به این که انتظار می‌رود رهبران جهان در سازمان ملل بر جنگ رژیم صهیونیستی در غره و لبنان متمرکز شوند، آمده است: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل بارها از پایان دادن به جنگ غزه خودداری کرده است؛ جنگی که در پی عملیات حماس علیه اراضی اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز شد. تلاش‌های آمریکا برای مذاکره در راستای وقفه در این جنگ در غزه که باعث آزادی اسرای نزد حماس شود، بی‌نتیجه مانده است. از طرفی، جنگی تمام‌عیار میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان روزبه‌روز محتمل‌تر به نظر می‌آید.


کد مطلب: 223692

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223692/نتانیاهو-منزوی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir