کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فصل دوم همستر کامبت آغاز شد

1 مهر 1403 ساعت 11:19

فصل دوم همستر کامبت آغاز شد.


بازی همستر کامبت با صفر کردن امتیازات و سکه‌های کاربرانش آنها را غافلگیر کرد، اما این اتفاق به معنای از دست رفتن تلاش‌های کاربران نیست. مدیران همستربا این اقدام رسماً پایان فصل اول و امکان کسب امتیاز و سکه را اعلام کردند. پیش‌تر اعلام شده بود که ایردراپ همستر کامبت در این مرحله اجرا می‌شود و تاریخ اولین ایردراپ ۵ مهر است.

چندروز مانده به لیست‌شدن توکن ایردراپ در صرافی‌ها، فصل جدیدی به‌نام"Interlude Season" آغاز شده که تا چند هفته ادامه خواهد داشت. اکنون دیگر امکان جمع‌آوری سکه و افزایش پروفیت فصل اول وجود ندارد و تنها کاری که کاربران باید انجام دهند، اتصال ربات به کیف‌پول‌های مختلف مثل تون‌کیپر است.

در تب Airdrop، پیامی با عنوان "Season 1 is over" برای کاربران فعال نمایش داده می‌شود و زیر آن نوشته شده که دستاوردهای آنان در حال محاسبه است. اما همچنان مشخص نیست که چه معیارهایی در تبدیل امتیازها به توکن دخیل هستند. کاربران تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح ۳۱ شهریور ماه فرصت داشتند تا ربات همستر را به کیف‌پول خود متصل کنند.

همستر امکان اتصال مستقیم ربات به صرافی‌های مختلف از جمله بایننس را هم فراهم کرده، اما با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های احراز هویت، بهتر است از گزینه‌ی On-chain airdrop برای اتصال به کیف‌پول‌ها استفاده شود. البته پیش بینی میشود به علت شلوغی شبکه TON در زمان عرضه تیردراپ از گزینه صرافیEBI که به احراز هویت نیاز ندارد استفاده نمایید


برای اطلاعات بیشتر از نحوه اتصال حساب همستر به صرافی EBI می توانید به مقاله برداشت توکن همستر کامبت بدون دردسر مراجعه کنید

همچنین، برخی کاربران با پیام "You've been cheating this season" مواجه شده‌اند، که نشان می‌دهد کسانی که با تقلب به جمع‌آوری کارت‌ها، کلیدها و سکه‌هاپرداخته‌اند، شناسایی و از فصل اول حذف شده‌اند.

فصل Interlude Season با آیتم‌های جدید و جایگزینی الماس به جای سکه در دسترس کاربران قرار دارد و امتیازات به‌دست‌آمده در این فصل در شروع فصل دوم تأثیر خواهند داشت. روش کسب درآمد در بازی همچنان به‌صورت Tap to Earn و پروفیت ساعتی است. کاربران می‌توانند از طریق بخش Playground با انجام بازی‌ها و خرید کارت‌ها، پروفیت خود را افزایش دهند. همچنین، در بخش Memories می‌توانند تاریخچه فعالیت‌های خود از جمله تعداد کارت‌ها، سکه‌ها و روزهایی که بازی کرده‌اند را مشاهده کنند.
می توانید اخبار بروز همستر کامبت را در لوح خبر دنبال کنید


کد مطلب: 223437

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223437/فصل-دوم-همستر-کامبت-آغاز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir