کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت نشده است

27 شهريور 1403 ساعت 15:45

نماینده مردم لنگرود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: چایکاران ما هنوز بیش از ۷۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند؛ مقصر هم خود دولت است که در سال ۱۴۰۱ با واردات ۱۰۱ هزار تن چای به کشور موجب این وضعیت شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ مهرداد لاهوتی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چای کاران ما هنوز بیش از ۷۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند؛ مقصر هم خود دولت است که در سال ۱۴۰۱ با واردات ۱۰۱ هزار تن چای به کشور موجب این وضعیت شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: خواهش من از رییس جلسه این است که تذکر فوری دهید تا وزیر جهاد کشاورزی یک جلسه فوری در موضوع چای و برنج تشکیل دهند و این فاجعه را که خود دولت یعنی وزیر جهاد کشاورزی وقت به وجود آورده است حل کنند.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر لاهوتی عنوان کرد: بحث چای، زعفران، برنج، سیب زمینی و دیگر محصولات کشاورزی وجود دارد و وزیر جهاد کشاورزی هم باید به دولت کمک کند و هم با توجه به اینکه خودش در جایگاه نمایندگی مجلس با این مسائل آشنا بوده، در رسیدگی به درد مردم، کشاورزان و مستأصلین به صورت ویژه عمل کند.

نایب رییس مجلس همچنین از رییس کمیسیون مجلس خواهش کرد جلسه‌ای در همین موضوع با حضور وزیر جهاد کشاورزی تشکیل دهند و نتیجه آن را به مجلس و مردم اعلام کنند.


کد مطلب: 223193

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223193/۷۰-درصد-مطالبات-چایکاران-پرداخت-نشده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir