کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل گروه سایپا در دیدار با اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه سایپا:

با باور و کار تیمی می‌توانیم قهرمان شویم

27 شهريور 1403 ساعت 14:19

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آستانه اعزام تیم والیبال بانوان سایپا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.


به گزارش سایپانیوز، سید جواد توسلی‌مهر در دیدار با اعضای تیم والیبال بانوان سایپا،‌ گفت: همواره دیدار با ورزشکاران تیمی پر افتخار و قهرمان برای هر شخصی باعث افتخار است و حس خوبی را به اطرافیان القاء‌ می‌کند، امیدوارم با همت و تلاش و کار تیمی و با استفاده از هوش و ذکاوت خود بتوانید همانند سال گذشته که عنوان قهرمانی باشگاه‌های ایران را برای سایپا کسب کردید در مسابقات قهرمانی آسیا هم خوش بدرخشید و به عنوان نماینده ایران و با پیراهن تیم سایپا، روی سکوی قهرمانی بایستید.

وی افزود: باید این باور را داشته باشیم که ما می‌توانیم قهرمان شویم و با همت و کار تیمی همواره در مسیر قهرمانی گام برداریم، مطمئنا با پشتیبانی مدیران باتجربه و کاربلد باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، زحمات کادر فنی و همچنین روحیه و انگیزه بالایی که در شما سراغ دارم، همچنان روزهای پُر افتخاری را رقم بزنید.

در ادامه این نشست محمد محمدی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا گفت: رویکرد ما در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا علاوه بر قهرمان پروری، توجه ویژه به ورزش پایه برای رده‌های سنی مختلف و ورزش کارگری است. مجموعه ورزشی سایپا در این راستا از گذشته تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده که قطعا با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد گروه از این پس نیز بیش از گذشته در حوزه کشف و پرورش و حمایت استعدادهای ورزشی در باشگاه و همچنین حمایت از ورزش کارگری در گروه خودروسازی سایپا خواهیم پرداخت.

وی افزود: در مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا در سال جاری، آکادمی فوتبال، آکادمی والیبال برای رده‌های سنی مختلف پسران و دختران دایر شده است که امیدارم در آینده‌ای نزدیک بازیکنان این آکادمی بتوانند در قالب تیم والیبال سایپا به نمایندگی از کشورمان، پرچم ایران را در مسابقات جهانی به اهتزاز در آورند.

محمدی تاکید کرد: با یک برنامه مدون و سرمایه‌گذاری مناسب در مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا، می‌توانیم شاهد حضور بازیکنان بیشتری از باشگاه سایپا در تیم ملی کشورمان باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا عنوان کرد: نگاه مدیریت ارشد سازمان، نگاه ایجاد سلامتی و نشاط در ورزش است به نحوی که شور و هیجان ورزش در کارکنان کارخانه نیز دیده شود. بر این اساس ما همواره تلاش می‌کنیم با حمایت از تیم‌های ورزش کارگری سایپا به این مهم دست پیدا کنیم.

گفتنی است، تیم والیبال بانوان سایپا به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر ایران در سال 1402 قرار است به نمایندگی از کشورمان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۴ شرکت کند. این مسابقات با حضور 12 تیم طی روزهای 1 تا 8 مهرماه به میزبانی شهر ناخن راچسیما کشور تایلند برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 223188

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223188/باور-کار-تیمی-می-توانیم-قهرمان-شویم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir