کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان در صحن مجلس: به حرف هایی که زدیم پایبندیم

27 شهريور 1403 ساعت 13:00

رئیس جمهور گفت: تلاش خواهیم کرد تا جایی که از دست ما برمی‌آید و توان داریم، برنامه هفتم توسعه را اجرا کنیم و جایی هم که نتوانستیم اجرا کنیم، به شما می‌گوییم. هرکسی که مدعی است جلو بیاید و کمک کند و حاضریم اختیار داده تا آنچه ما بلد نیسیتم را اجرا کند.


مسعود پزشکیان که ظهر امروز بعد از نواخته شده زنگ پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس حاضر شد، طی سخنانی اظهار کرد: قصد سخنرانی ندارم و آمدم به مناسبت هفته وحدت در خدمت شما نمایندگان برای ایجاد وحدت باشم و اگر مشکلاتی وجود دارد، با هم همراهی کنیم. دغدغه‌ها و حرف های شما را گوش خواهیم داد و تا جایی که ممکن است آنها را عملی می‌کنیم.

بنابر روایت ایسنا، وی تصریح کرد: اینگونه نیست که بگوییم از مجلس رأی گرفتیم و هر کاری دلمان خواست انجام دهیم. ما به حرف‌هایی که به شما زدیم پایبندیم و به آن عمل می‌کنیم. حرف و نظر  و پیشنهاد شما را گوش داده و سعی می کنیم تا جایی که ممکن است به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: طبق قانون برنامه هفتم توسعه جلو می‌رویم  و هرجا نتوانستیم که آن را اجرا کنیم، به شما می گوییم این بند به این علت قابل اجرا نیست و شما راه‌حل بدهید. ان شاءالله وحدت و انسجام با هم دیگر داشته باشیم.

رییس جمهور تاکید کرد: ما صرفا شعار وفاق ندادیم، بلکه معتقدم اگر بخواهیم مشکل کشور را حل کنیم و در منطقه در مقابل تجاوز بیگانه بایستیم، وحدت هم در داخل کشور و هم با کشورهای اسلامی باید شکل بگیرد و دست از اختلاف بردایم.

وی تصریح کرد که سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری و قانو ن برنامه هفتم توسعه میثاق ماست.

رئیس جمهور در پایان افزود: تلاش خواهیم کرد تا جایی که از دست ما برمی‌آید و توان داریم، برنامه هفتم توسعه را اجرا کنیم و جایی هم که نتوانستیم اجرا کنیم، به شما می‌گوییم. هرکسی که مدعی است جلو بیاید و کمک کند و حاضریم اختیار داده تا آنچه ما بلد نیسیتم را اجرا کند.


کد مطلب: 223186

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223186/پزشکیان-صحن-مجلس-حرف-هایی-زدیم-پایبندیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir