; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - امروز این مناطق کشور بارانی است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز این مناطق کشور بارانی است

27 شهريور 1403 ساعت 9:00

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۷ شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.


رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد.

او ادامه داد: چهارشنبه(۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه (۲۹ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: جمعه (۳۰ شهریور) در شمال غرب و گیلان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. شنبه (۳۱ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در ۱۴ استان کشور هشدار داد.

به گفته ضیاییان امروز در نوار شرقی، برخی مناطق غرب، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جمعه و شنبه در غرب و برخی مناطق شمال غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر، پنجشنبه و جمعه خلیج فارس مواج خواهند شد

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۲۹ و پس فردا (۲۹ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۲ و ۴۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.


کد مطلب: 223166

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223166/امروز-این-مناطق-کشور-بارانی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir