کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متقاضیان حتما بخوانند/ خبر مهم درباره تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن

26 شهريور 1403 ساعت 14:39

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: راهبرد ما باید شناسایی و تامین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه باشد.


«مسعود بیات‌منش» در نشست آسیب‌شناسی طرح نهضت ملی مسکن با تاکید بر بحث تامین مالی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، افزود: این موضوع از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است.

ایرنا نوشت: وی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید و تصریح‌کرد: راهبرد ما باید شناسایی و تامین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه باشد.

بیات‌منش خاطرنشان‌کرد: باید در ستاد وزارت راه و شهرسازی وظایف ستادی مانند پشتیبانی و حل مشکل تامین مالی پروژه‌ها را انجام دهیم و مسائل اجرایی را به شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی بسپاریم.

در ادامه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: باید بپذیریم که ما در وزارت راه و شهرسازی متولی بخش مسکن هستیم و این وظیفه ماست که با سیاستگذاری‌های درست در حوزه مسکن رونق ایجاد کنیم.

«ارسلان مالکی» با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن نیاز به تغییر نگرش و تغییر سیاست وجود دارد، افزود: یکی از مهمترین چالش‌ها در طرح نهضت ملی مسکن بحث تامین مالی و تسهیلات بانکی است که باید این موضوع را در شورای عالی مسکن پیگیری کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته درباره تامین مالی پروژه‌های مسکن از طریق بازار سرمایه اقدامات مثبتی انجام شده است، تصریح‌کرد: جذب سرمایه‌های خرد یکی از ظرفیت‌های مفید تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.


کد مطلب: 223117

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223117/متقاضیان-حتما-بخوانند-خبر-مهم-درباره-تکمیل-واحدهای-نهضت-ملی-مسکن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir