کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودروایران اعلام کرد:

تخفیف ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو تا پایان شهریور

24 شهريور 1403 ساعت 12:33

معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران، از تخفیف ویژه ۷۰درصدی اشتراک طلایی ایران خودرو تا پایان شهریور خبر داد.


ایکوپرس- بهروز رفیعی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از تخفیف ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو، از ادامه این تخفیف تا پایان شهریور خبر داد و گفت: با آغاز تعطیلات و افزایش سفرها و تردد بین شهری در فصل تابستان، شرکت امدادخودرو ایران فروش ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو را با تخفیف ۷۰درصدی برای خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو، با اقساط بلند مدت و بدون بهره در دستور کار خود قرار داد تا مشتریان از خدمات متنوع خودرویی این شرکت در هر ساعت از شبانه‌روز بهره‌مند شوند. 
وی افزود: از آن جایی که بسیاری از سفرها در تابستان و با خودروی شخصی انجام می‌پذیرد، دریافت خدمات مطمئن شبانه‌روزی در جاده‌ها و شهرهای سراسر کشور از مهم‌ترین مواردی است که آرامش خاطر مشترکان را به همراه دارد. با اشتراک طلایی ایران خودرو، پوشش کامل خدمات فنی امدادی در سفرهای درون و برون شهری و همچنین مشکلات خودرویی خصوصا در تصادفات که خسارات سنگینی به خودروی مشترک وارد می‌شود را برطرف می‌سازد.
انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت به بدنه خودرو و پوشش زیان ناشی ازحوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارت‌های بیش از ۶۰ درصد، حمل رایگان و شبانه روزی خودرو به نمایندگی‌های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودرو آسیب‌دیده به نزدیک‌ترین شهر، انجام تعمیرات سبک و راه‌اندازی خودرو در محل و تامین قطعات استاندارد خودرو و ... از جمله خدمات متنوعی است که با ضمانت خدمات پس از فروش ایران خودرو در دسترس مشترکان طلایی در سراسر کشور قرار می‌گیرد.  
برای دریافت اشتراک طلایی و یا تمدید آن از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com  و همچنین تمامی نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو است.


کد مطلب: 222993

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222993/تخفیف-ویژه-اشتراک-طلایی-ایران-خودرو-پایان-شهریور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir