کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مبل بادی اینتکس با ارزان ترین قیمت از فروشگاه و نمایندگی

24 شهريور 1403 ساعت 9:15

مبل بادی: تجربه‌ای راحت و قابل حمل برای هر مکان انواع مبل بادی با کیفیت بالا و طراحی‌های متنوع برای خانه، سفر و کمپینگ. خرید آنلاین مبل بادی با بهترین قیمت و ارسال سریع 


مبل بادی را می توان یکی از دسته بندی های محبوب و البته پر مصرف محصولات بادی دانست که در بسیاری از محیط ها استفاده می شوند و کارایی های خود را به خوبی به نمایش می گذارند . یک مبل بادی می تواند به خوبی در محیط های پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین برای استراحت و تماشای تلویزیون می توانید از آن بهره مند شوید . علاوه بر آن باید بگوییم که با داشتن یک مبل بادی در محیط کاری خود می تواند با توجه به وزن سبکی که دارد آن را به راحتی جا به جا کنید و همچنین پس از استفاده با خالی کردن باد آن و گذاشتن درون ساک حمل مخصوصی که دارد فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید . مبل های بادی امروزه محصولاتی پر کاربرد می باشند و به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردن باز کنند ، حال اگر شما هم همانند بسیاری از افراد به فکر خرید مبل بادیهستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصولات کاربردی را به شما معرفی کنیم .

مبل بادی راحتی

یکی از مزیت هایی که مبل های بادی دارند ، تنوع گسترده در طرح های آن ها می باشد . یکی از محبوب ترین طرح های مبل بادی را می توان مبل بادی راحتی دانست ، نمونه ای از مبل بادی که کیفیت و راحتی را به خوبی در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود تا به خوبی بتوانید خستگی بدن را از خود به دور نگهدارید . مبل های بادی راحتی معمولا دارای ابعاد بزرگ تر می باشد که در بخش پشتی آن ها اغلب تکیه گاه های بلندی وجود دارد که کمر را به خوبی در بر می گیرد و باعث می شود تا پس از استفاده در چندین ساعت نیز با خستگی رو به رو نشوید . مبل های بادی راحتی را می توان از محبوب ترین و البته پر فروش ترین دسته بندی های محصولات بادی دانست که پایه ثابت تولید برندهای سازنده محصولات بادی به شمار می آید و با نگاهی به کاتالوگ برندهای سازنده در سال های جدید به خوبی می توان رقابت را در مدل های جدید مبل بادی راحتی مشاهده کرد .

مبل بادی اینتکس

یکی از برندهای سازنده مطرح و پر طرفدار محصولات بادی در دنیا برند اینتکسمی باشد ، این برند کیفیت و مقرون به صرفه بودن قیمت محصولات را به خوبی به شما ارائه می دهد که باعث می شود بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید . در این میان نیز می توان بهترین مبل های بادی بازار را با برند اینتکس مشاهده کرد ؛ مبل بادی اینتکس در تنوع بسیار گسترده برای رده سنی کودک تا بزرگسال به تولید می رسد و در واقع می تواند بهترین انتخاب برای تزئین محیط های داخلی خانه و یا بهترین انتخاب برای استراحت باشد . یکی دیگر از مزیت های مبل بادی اینتکس را می توان کیفیت ساخت بسیار بالا به علت متریال درجه یکی که در ساخت استفاده می شود دانست که به همین خاطر به همراه محصولات این برند ضمانت های لازم وجود دارد و با توجه به دارا بودن نمایندگی درون کشور ایران بسیاری از خدمات تعمیر و همچنین خدمات پس از فروش درون کشور ارائه می شود . نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران که خدمات پس از فروش را نیز ارائه می دهد نمایندگی اینتکس تهران می باشد که راه های ارتباطی با این مرکز در انتهای همین مقاله به صورت دقیق درج شده است .

مبل بادی طبی

محصولات بادی با پیشرفت های تکنولوژی به خوبی در جهت رقابت پیش رفتند و در این خصوص توانسته اند به گونه ای ساختارهای خود را بهینه کنند که به صورت طبی نیز تولید و مورد استفاده قرار بگیرند . مبل های بادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند و در این خصوص پیشرفت های صورت گرفته باعث شد تا به تازگی در کاتالوگ های جدید برندهای محصولات بادی از جمله اینتکس و بست وی بتوانید مبل های بادی طبی را برای کودکان و بزرگسالان مشاهده کنیم . این محصولات به گونه ای ساخته شده اند که در ساختار های داخلی خود دارای پل های الیاف دار می باشند که باعث می شود فشار بدن توسط مبل مهار شود و در واقع بدن در بهترین آناتومی خود قرار بگیرد . مبل بادی طبی در رده های سنی کودک تا سالمندان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و به خوبی مدل های بسیاری دارد که می تواند توجه بسیاری از افراد را برای استراحت به خود جلب نماید . اگر تجربه استفاده از مبل های بادی طبی را ندارید پیشنهاد می کنیم در خرید های خود این مدل از مبل های بادی را حتما بررسی نمایید .

قیمت مبل بادی

همانطور که می دانید مبل های بادی به خصوص مبل های بادی اینتکس و بست وی که به عنوان بهترین برندها در دنیا شناخته می شوند به صورت کاملا وارداتی در کشور عرضه می شوند . به همین دلیل و همچنین بسیاری از موارد دیگر از جمله تنوع در طرح ها و رنگبندی ها ، مدل ها و ابعاد مبل بادی انتخابی ، متریال سازنده محصولات و همچنین نرخ ارز در کشور نمی توان قیمت های دقیقی را در این مطلب برای تمامی مبل های بادی ارائه کرد اما یکی از بهترین پیشنهاد ها به شما می تواند مراجعه به نمایندگی اینتکس تهران به عنوان بهترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران می باشد که در وب سایت این فروشگاه ، جدیدترین محصولات به همراه قیمت های به روز شده و تصاویر واضح و توضیحات کارشناسی شده وجود دارد و این امر باعث می شود به خوبی بتوانید تصمیم لازم را بگیرید . اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی بگوییم مبل های بادی در نمونه های ارزان قیمت از 200هزار تومان تا گران ترین و با کیفیت ترین مدل ها دو میلیون تومان قیمت گذاری می شوند که البته این قیمت ها در زمان نگارش این مقاله است و برای اطلاعات دقیق تر باید با نمایندگی اینتکس تهران ارتباط برقرار کنید و یا به وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید که اطلاعات تکمیلی ارتباط با این فروشگاه در انتهای همین مقاله درج شده است .

نمایندگی فروش مبل بادی

مبل های بادی یکی از پر فروش ترین محصولات بادی می باشند که تا به اینجایکار بسیاری از مواردی را که باید قبل از خرید مورد توجه قرار می دادید فرا گرفتید . حال پس از انتخاب مدل مورد نظر باید به فکر انتخاب برترین نمایندگی فروش محصولات بادی بروید که در این فروشگاه تنوع بالای مبل های بادی را نیز شاهد باشید . با بررسی های صورت گرفته می توان فروشگاه اینتکس تهران را به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران دانست که از جمله مزیت های آن را می توان قیمت های بسیار ارزان در کنار کیفیت تضمین شده ، دارا بودن وب سایت جامع و به روز شده ، دارا بودن شعب حضوری فعال برای تحویل گرفتن محصولات به صورت حضوری و همچنین خدمات پس از فروش و تعمیر که خیال شما را پس از خرید نیز به صورت کامل راحت می کند بیان کرد . این فروشگاه محصولات را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می رساند و به همین خاطر بهترین و ارزان ترین قیمت ها را به شما پیشنها می دهد ، برای ارتباط با نمایندگی اینتکسمی توانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید .

آدرس شعبه نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : https://intextehran.ir/

استان تهران : تهران – فلکه صادقیه – ابتدای خیابان جلال آل احمد – پلاک 188واحد 1

استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس

تلفن های تماس و مشاوره : 44384090-021  -  44384080-021


کد مطلب: 222979

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222979/مبل-بادی-اینتکس-با-ارزان-ترین-قیمت-فروشگاه-نمایندگی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir