کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت خودرو امروز ۲۲ شهریور۱۴۰۳

پژو پارس به مرز ۹۰۰ میلیون تومان رسید؟ + جدول

22 شهريور 1403 ساعت 19:45

قیمت خودرو امروز پنجشنبه‌ 22 شهریور 1403 مشخص شد. روند قیمتی خودرو‌های داخلی و مونتاژی در پایان به موازات نرخ دلار افزایش جزئی پیدا کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز پنجشنبه 22 شهریور 1403 اعلام شد. خودرو‌های داخلی در اکثر مدل‌های مختلف با رشد قیمت مواجه شده و نمودار آنها در آخرین روز هفته با شیب مثت گزارش می‌شود اما نمودار خودرو‌های مونتاژی با نوسان روبه‌روست و بعضی دیگر با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در بیشتر محصولات دستخوش تغییر شد.

پژو پارس TU5 با مدل 1403 از خودرو‌های پرطرفدار و شتابدار ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز روند صعودی را به خود گرفته است و 15 میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ 900 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما که در دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودرو است امروز نیز شیب منفی به خود گرفته و با ریزش ده میلیون تومانی به قیمت پایین یک میلیارد آمده و در حال حاضر پس از افت قیمتی به نرخ 985 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V2 و تمامی مدل‌های مختلف دستخوش تغییر شده و امروز با ریزش 9 میلیون تومانی به قیمت 870 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اطلس خودوری جدید سایپا با رشد 9.5 میلیون تومانی به قیمت 525 میلیون تومان معامله می‌شود.


 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در تعدادی از محصولات تغییر پیدا کرد.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز 32 میلیون تومان رشد کرده و به قیمت 815 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

آریزو 6 پرو از محصولات لوکس مدیران خودرو امروز رکورددار افزایش قیمت در بازار شد و با رشد 85 میلیون تومانی به قیمت یک میلیرد و590 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی (5 نفره) یکی از کراس‌اوور‌های بهمن موتور است که قیمت بازار آن در صبح امروز 15 میلیون ارزان‌تر شده  به یک میلیارد و 755 میلیون تومان رسید.



کد مطلب: 222906

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222906/قیمت-خودرو-امروز-۲۲-شهریور۱۴۰۳

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir