کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این افراد با لیست شدن همستر میلیاردر می‌شوند!

20 شهريور 1403 ساعت 21:40

ایردراپ همستر کامبت قرار است کمتر از ۲۰ روز دیگر انجام شود. با اینکه زمان کمی تا ایردراپ این بازی باقی مانده، همچنان فرصتی مناسب برای پیشرفت و افزایش شانس دریافت توکن‌های بیشتر وجود دارد. حتی اگر هنوز بازی همستر کامبت را شروع نکرده باشید، این ۲۰ روز باز هم فرصت نسبتاً مناسبی برای رسیدن به سطحی قابل‌قبول در بازی است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، براساس گزارش مجله نوبیتکس، در این مطلب قرار است با کارهایی که می‌تواند در ۲۰ روز آینده به پیشرفت شما در بازی همستر کامبت کمک کند، آشنا شویم. فقط توجه داشته باشید نحوه توزیع ایردراپ توسط تیم بازی و معیارهای اختصاص توکن به هر حساب کاربری، هنوز شفاف نیست و احتمال دارد برنامه‌های قبلی همستر کامبت نیز تغییر کند. بنابراین، شرایط حساب خود را در بازی در نظر گرفته و سعی کنید امتیاز خود در بخش‌های مختلف را به‌صورت متعادل افزایش دهید.

قبل از لیست‌شدن همستر کامبت چه کارهایی انجام دهیم؟

مواردی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود، صرفاً توصیه‌هایی کلی بوده و ممکن است خودتان پیشنهادهای دیگری برای پیشرفت در همستر کامبت داشته باشید. بنابراین، هر استراتژی را شخصاً بررسی کرده و جوانب آن را بسنجید.
 

دریافت ۱ میلیارد سکه و رسیدن به سطح Lord

برای اینکه جزو بازیکنان برتر همستر کامبت باشید، باید در سطوح بالا قرار بگیرید. رسیدن به سطح اول یعنی Creator در زمان باقی‌مانده دشوار است، اما اگر به‌اندازه کافی فرصت دارید، بد نیست سطح خود را به Lord برسانید. برای این کار باید ۱ میلیارد سکه در بازی جمع‌آوری کنید.

در حال حاضر راه‌های متنوعی برای رسیدن به این مقدار سکه وجود دارد که عبارت‌اند از:

تبدیل سکه‌ها به پرافیت

همستر کامبت بارها در کانال‌های رسمی خود اعلام کرده است که مهمترین معیار برای توزیع ایردراپ بین بازیکنان، پرافیت یا سود ساعتی آنهاست. بنابراین، منطقی است پس از جمع‌آوری این ۱ میلیارد سکه و رسیدن به سطح Lord، سکه‌های خود را صرف خرید کارت‌های بازی کنید. توجه داشته باشید که با خرج کردن سکه به سطح پایین‌تر نمی‌روید.

نکته مهم اما این است که باید تا حد امکان سکه‌های خود را به خرید کارت‌هایی اختصاص دهید که بهینه‌تر هستند؛ یعنی سود ساعتی بیشتری دارند. برای نمونه کارت Licence کشورهای مختلف از بخش Legal و همین‌طور کارت‌های Margin Trading از بخش Markets اغلب گزینه‌های نسبتاً خوبی برای خرید هستند. جدای از کارت‌های عادی، بهترین پرافیت را کارت‌های ویژه یا همان دسته‌بندی Specials در بازی برای شما خواهند داشت. برای به‌روزرسانی این کارت‌ها محدودیت زمانی در نظر گرفته شده است و نمی‌توانید پشت‌سرهم و بلافاصله آنها را ارتقا دهید.

افزایش تعداد ریفرال‌ها

برای اینکه به همه کارت‌های بازی همستر کامبت دسترسی داشته باشید، باید حداقل ۹ نفر را با لینک ریفرال خود و از بخش Friends به بازی دعوت کنید. برای جذب این تعداد کاربر می‌توانید لینک ریفرال خود را در شبکه‌های اجتماعی، خصوصاً گروه‌های تلگرامی قرار دهید تا افرادی که علاقه‌مند هستند، با استفاده از لینک شما بازی را شروع کنند. البته با توجه به تعداد زیاد کابران همستر کامبت، پیدا کردن افرادی که هنوز وارد این ربات نشده‌اند، در حال حاضر سخت‌تر از ماه‌های گذشته است.

آیا هنوز برای شروع همستر کامبت وقت هست؟

هنوز ۲۰ روز برای انجام بازی همستر کامبت و رسیدن به سطوح بالاتر در آن فرصت دارید. در این مدت می‌توانید با مدیریت خود، سرعت پیشرفتتان را افزایش دهید. البته طبیعتاً نباید انتظار داشته باشید دریافتی شما از بازی به‌اندازه بازیکنانی باشد که چند ماه قبل از شما فعالیت خود را شروع کرده‌اند.


کد مطلب: 222819

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222819/این-افراد-لیست-شدن-همستر-میلیاردر-می-شوند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir