کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ارشد سپاه: میدان آرش حق مسلم مردم ایران است/ چرا باید کوتاه بیاییم؟

20 شهريور 1403 ساعت 22:40

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: شواهدی حاکی از این است که کویتی‌ها درباره استفاده از میدان آرش شرکتی ایجاد و کار را شروع کردند و فراخوان هم منتشر شده، اما بدانند که میدان آرش حق مسلم مردم ایران است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، سردار عبدالرضا عابد در نشست خبری با اشاره به بازدید رییس جمهور از مجموعه قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبری قرارگاه بازوی توانمند برای کمک به دولت‌ها است و این هم فرصتی برای ما و هم فرصتی برای دولت است و باید از این توان بالقوه استفاده شود. 

بنابر روایت ایلنا، وی با بیان اینکه آماده انجام هر ماموریتی هستیم که برای کشور نیاز است، گفت: شهید رییسی هم در دولت سیزدهم به دنبال این بود که توانایی‌های قرارگاه را بشناسند و قرار بر این بود که قرارگاه در اجرای وعده‌های دولت در سفرهای استانی ورود کنیم و حضور ثمربخش در اجرای پروژه‌های استانی داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا ادامه داد: بعد از انتخابات هم ارتباطاتی با آقای پزشکیان داشتیم و برای حضور در قرارگاه و بازدید از پروژه‌های قرارگاه از ایشان دعوت کردیم. البته رییس جمهور پیش هم با اجرای پروژه‌های آذربایجان شرقی با توانمندی های قرارگاه مطلع بود و جلسه اخیر ریس جمهور با قرارگاه باعث شد هم دولت برای پیشرفت پروژه‌ها امیدوار شود و هم دلگرمی برای ما ایجاد شود که ما می توانیم در اجرای پروژه ‌ها و رفع ناترازی‌ها به دولت کمک کنیم. 

سردار عابد تاکید کرد: قرارگاه در حال حاضر ٣٨٠ پروژه در حال اجرا دارد از این تعداد ٨۵ پروژه‌ را  انتخاب کردیم که در قالب طرح تلاش و سازندگی به دولت چهاردهم معرفی کردیم البته تعدادی پروژه هم در دولت سیزدهم معرفی مردمی که بخش عمده‌ای از آن را به اجرا رساندیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور ایران در میدان مشترک آرش تاکید کرد: حضور ایران در میدان مشترک آرش با کشور کویت از نان شب واجب‌تر است و باید این اهمیت را قبول کنیم.

سردار عابد گفت: چندین سال است که موضوع میدان مشترک آرش مطرح است؛ چرا باید از منافع کشورمان کوتاه بیاییم؟ باید در این میدان فعال باشیم. درباره این موضوع وزارت امور خارجه باید فعال باشد و ما هم این موضوع را به طور جدی پیگیری کنیم. البته موضوع میدان اسفندیار همین طور است و باید مورد توجه قرار بگیرد. 

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: شواهدی حاکی از این است که کویتی‌ها درباره استفاده از میدان آرش شرکتی ایجاد کردند و کار را شروع کردند و فراخوان هم منتشر شده، اما بدانند که میدان آرش حق مسلم مردم ایران است.


کد مطلب: 222814

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222814/فرمانده-ارشد-سپاه-میدان-آرش-حق-مسلم-مردم-ایران-چرا-باید-کوتاه-بیاییم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir