کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیاض زاهد: قربانی حذف و اخراج اساتید هستم

19 شهريور 1403 ساعت 17:30

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کار جالب و کارآمد پزشکیان ایجاد رابطه تنگاتنگ با مجلس و مراکز قدرت بود. حاکمیت هم به دنبال پشتیبانی و عمل کردن به حرف ها و وعده های پزشکیان برای محکم کردن پایه های حکمرانی است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ فیاض زاهد، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با وعده بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه در پی دستور مسعود پزشکیان گفت: بازگشت برخی از اساتید اخراجی به هر نحوی که باشد ضروری است اما مهم تر از آن تغییر این فرایند و روند است. دانشگاه چیزی جز استاد نیست و بقیه نیمکت و .. هستند. 

او در گفتگو با منیبان، افزود: دولت سعی دارد روند حذف و اخراج اساتید در دانشگاه را تبدیل به رعایت احترام کند. البته اطمینان دارم بخش زیادی از همکاران و اساتید درجه یک دانشگاه به این فضا برنمی گردند و من هم قربانی این حذف و اخراج ها هستم و تصمیمی بر بازگشت به دانشگاه ندارم.

فیاض زاهد در مورد نحوه برخورد پزشکیان با تندروها گفت: کار جالب و کارآمد پزشکیان ایجاد رابطه تنگاتنگ با مجلس و مراکز قدرت بود. حاکمیت هم به دنبال پشتیبانی و عمل کردن به حرف ها و وعده های پزشکیان برای محکم کردن پایه های حکمرانی است. دستور هسته قدرت همکاری با پزشکیان است و تندروها و کفن پوشان جدی گرفته نمی شوند که البته آنها هویت مستقلی هم ندارند.

 


کد مطلب: 222740

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222740/فیاض-زاهد-قربانی-حذف-اخراج-اساتید-هستم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir