کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار نسبت به فرآورده‌های غذایی ته لنجی در فروشگاه‌های بزرگ

17 شهريور 1403 ساعت 21:20

مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، نسبت به عرضه فرآورده‌های غذایی ته لنجی، کولبری و پیله وری در فروشگاه‌های زنجیره ای هشدار داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ عبدالعظیم بهفر، با اشاره به اینکه فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی قاچاق در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای جولان می‌دهد، گفت: در روزهای آینده و با تشدید نظارت‌ها در سطح عرضه با متخلفان برخورد بسیار سختگیرانه خواهیم داشت.

مهر در خبری نوشت:وی با انتقاد از برخی قوانین که نظارت بر کالاهای ته لنجی، کولبری و پیله وری را تحت الشعاع قرار می‌دهد، افزود: همه قوانین باید در راستای تضمین سلامت مردم وضع شود و اگر در سطح عرضه فرآورده‌هایی وجود دارد که بدون مجوزهای لازم در دسترس مردم و مورد استفاده آنان قرار می‌گیرد به دلیل کاستی‌های دیده نشده‌ای است که اجرای قانون را با چالش مواجه می‌کند.

بهفر با بیان اینکه با همراهی ستاد مبارزه با قاچاق کالا در پی سامان دادن به این محصولات و فرآورده‌ها هستیم، گفت: تلاش‌های ما و ارگان‌های ذی‌ربط زمانی نهادینه می‌شود که قوانین کافی و وافی برای مقابله وجود داشته باشد، زیرا این نظارت‌ها و برخوردها جز نقش مسکن نخواهد داشت.

 


کد مطلب: 222622

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222622/هشدار-نسبت-فرآورده-های-غذایی-ته-لنجی-فروشگاه-های-بزرگ

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir