کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقایسه صرافی بینگ‌ ایکس و توبیت

17 شهريور 1403 ساعت 11:55

در دنیای پرنوسان و جذاب معاملات رمزارزها، داشتن یک راهنمای معتبر و قابل اعتماد می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست را رقم بزند. از طرفی " مقایسه صرافی بینگ‌ ایکس و توبیت" یکی از این راهنما های ارزشمند است که به معامله گران، به ویژه تازه کاران، کمک می کند تا بهترین صرافی برای معامله ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند و بدون کسب تجربه و دانش معامله در این 2 پلتفرم، بتوانند یکی را برگزینند. در این مقاله، با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات، مزایا و معایب هر دو صرافی بپردازیم.


مقایسه دو‌ صرافی بزرگ توبیت و بینگ ایکس

بینگ ایکس صرافی بین المللی است که به ایرانیان خدمات ارائه می دهد. صرافی بینگ ایکس علاوه بر بازار ارز دیجیتال توانسته نماد های بازار فارکس را نیز به لیست ارز های خود اضافه کند. اما صرافی توبیت یکی از برترین پلتفرم های بدونن نیاز به احراز هویت برای ایرانیان است که امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت را برای معامله گران فراهم کرده است و به طور تخصصی کوین ها و ارزهای بازار کریپتو کارنسی را برای معامله در بازار اسپات و فیوچرز در اختیار معامله گران قرار می دهد.

مقایسه خدمات بینگ ایکس و توبیت

توبیت دارای پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته به زبان فارسی است. اما بینگ ایکس پشتیبانی به زبان فارسی ارائه نمی دهد.

برای مقایسه خدمات کلی بینگ ایکس و توبیت به جدول زیر نگاهی بیاندازید:

مشخصات

شرایط معاملاتی در بینگ ایکس

شرایط معاملاتی در توبیت

اهرم

1:150

1:200

کارمزد واریز و برداشت

1$

0.05 درصد

کمیسیون صرافی

0.045% از حجم کل معامله

0.02 الی 0.04 درصد

مدت زمان معامله

24 ساعته

24 ساعته

کمترین میزان حجم معاملات

10$

5$

بیشترین میزان حجم معاملات

نامحدود

نامحدود

امکان اتصال به تریدینگ ویو

دارد

دارد

اسپرد

به میزان بسیار زیاد

مقرون به صرفه و کم

مقایسه امنیت بینگ ایکس و توبیت

توبیت دارای مجوزهای متعددی از ایالات متحده آمریکا است و وجوه معامله گران را بیمه می کند. در صورتی که بینگ ایکس دارای مجوز زیر نظر کشور سنگاپور است و اعتبار کمتری نسبت به توبیت دارد. توبیت از احراز هویت دو عاملی، کد ضد فیشینگف امکان احراز هویت سریع و احراز ایمیل را برای ایرانیان فراهم کرده است. اما بینگ ایکس مدتی است که متاسفانه امکان احراز هویت را برای ایرانیان محدود می کند.

مقایسه کارمزد

به طور کلی کارمزد تمام ارز های صرافی بینگ ایکس به طور ثابت 0.045% است. معامله گران به ازای کل مبلغ معاملات خود 0.045% کمیسیون پرداخت می کنند که این کارمزد ها شامل نماد طلا نیز می شود. علاوه بر کمیسیون، صرافی بینگ ایکس به ازای هر واریز و برداشت پول، کارمزد دریافت می کند. کم ترین مقدار این کارمزد ها از 3$ شروع می شود. همچنین، کارمزد تبدیل ارز در این صرافی به صورت ثابت ارائه می شود و به میزان 0.2% از حجم معاملات در نظر گرفته شده است.

در حالی که کارمزدهای صرافی توبیت با افرایش سطح کاربری کاهش می یابد و در بیشترین حالت حدود 0.04 درصد از حجم معامله و با افزایش سطح کاربری کارمزد به میزان قابل توجهی حتی تا مقدار 0.001 درصد نیز کاهش می یابد.

مزایای توبیت برای ایرانیان

بزرگ ترین مزایا صرافی توبیت ابی است که این صرافی بدون احراز هویت به ایرانیان خدمات ارائه می کند. از دیگر مزایای صرافی توبیت برای ایرانیان عبارتند از :

• صرافی توبیت امکان اتصال به نمودار تریدینگ ویو و استفاده از اندیکاتورهای مختلف را دارد. معامله گران با این قابلیت می توانند از ابزار های متعددی که این پلتفرم ارائه می دهد، استفاده کنند؛
• حجم معاملات در این صرافی بر مبنای دلار محاسبه می شود و کارمزدها نیز با افزایش سطح کاربری بسیار کم و ناچیز است. تریدر ها در صرافی توبیت می توانند راحت تر هزینه معاملاتشان را بپردازند. در نتیجه سود بیشتری از سفارشات خود به دست می آورند.
• توبیت با ارائه اپلیکیشن و وب سایت فارسی زبان، امکانات پیشرفته، پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته، ارائه منابع آموزشی و بونوس 30 دلاری خوش آمدگویی توانسته به یکی از برتین صرافی های مناسب ایرانیان تبدیل شود.
• معامله گران می توانند به آسانی به تمام قابلیت های معامله در توبیت دسترسی داشته باشند و در سریع ترین زمان ممکن پارامتر ها را تغییر دهند؛
• این صرافی برای معامله گران خود امکان معامله همه ارزهای لیست شده در دنیای کریپتو کارنسی را نیز فراهم کرده است.

برای ثبت نام در صرافی توبیت میتوانید به وبسایت toobit-farsi مراجعه کرده و ثبت نام کنید. همچنین در این وبسایت آموزش های تصویری و جامع نحوه استفاده از صرافی توبیت قرار داده شده است.

سخن پایانی

صرافی بینگ ایکس و توبیت مانند هر پلتفرم دیگری دارای نکات مثبت و منفی زیادی هستند که می توان با توجه به آن ها یک از دو صرافی را انتخاب کرد. به طور کلی اگر بخواهیم یک از این دو صرافی را برگزینیم، توبیت با امکان معامله بدون احراز هویت، ارائه خدمات متنوع، کارمزدهای کم و مقرون به صرفه و اهرم هایی تا 200برابر می تواند به یکی از برترین گزینه ها برای ایرانیان به حساب بیاید.


کد مطلب: 222590

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222590/مقایسه-صرافی-بینگ-ایکس-توبیت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir