کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاره استقلال تمرین تیم را ترک کرد

16 شهريور 1403 ساعت 21:00

به دلیل حل نشدن مشکلات مربوط به ثبت قرارداد، مهرداد محمدی امروز در تمرینات استقلال شرکت نکرد و حتی احتمال جدایی او نیز وجود دارد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، پس از تأیید محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی، مدیران استقلال برای اینکه بتوانند کمی فضای خالی در سقف بودجه ایجاد کرده و قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کنند، اقدام به فسخ قرارداد محمدی کردند که البته این کار نیز کافی نبود و در ادامه قرارداد سهرابیان نیز فسخ شد تا مهاجم آرژانتینی بتواند قراردادش را ثبت کرده و برابر استقلال خوزستان به میدان برود.

به نقل از ورزش سه، هر چند که ماجرای فسخ قرارداد مهرداد محمدی با هماهنگی دو طرفه و رضایت بازیکن و مدیربرنامه‌هایش صورت گرفت اما مسئله این است که به دلیل ثبت نشدن قرارداد محمدی، هنوز محرومیت او بر قوت خود باقی است و با وجود آنکه سه هفته از آغاز لیگ گذشته اما عملاً هیچ کدام از 6 جلسه محرومیت مهرداد سپری نشده است.

در واقع اگر استقلال بتواند پس از فیفا دی نیز قرارداد محمدی را ثبت کند، محرومیت او از دیدار با نساجی آغاز می‌شود و او از هفته دهم قادر خواهد بود تا برای آبی‌ها به میدان برود. موضوعی که ناراحتی این بازیکن باتجربه را نیز به دنبال داشته و او خواستار تعیین وضعیتش شده است.

 

در نامه‌ای که محمدی روز یکشنبه گذشته به مدیران استقلال ارسال کرده، از آنها خواسته است تا هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت قرارداد او اقدام کرده و وضعیت او را مشخص کنند. اتفاقی که تاکنون رخ نداده تا این بازیکن تصمیم بگیرد از امروز در تمرینات تیم شرکت نکند.

در واقع پس از فسخ قرارداد محمدی، او به دلیل درخواست جواد نکونام، طی روزهای گذشته راهی محل تمرینات شده ولی از آنجایی که در روزهای اخیر پاسخی به نامه او داده نشده و قرارداد این بازیکن هنوز نیز ثبت نشده است، مهرداد محمدی از حضور در تمرینات تیم خودداری کرد.

در شرایط کنونی، حتی احتمال تصمیمات بعدی محمدی از جمله اقدام برای جدایی نیز وجود دارد. مهرداد پیش از این، با وجود پیشنهادهای مختلف و درخواست حداقل دو باشگاه رقیب، دست رد به سینه آنها زده بود. اما در وضعیت جدید، ممکن استقلال را به مقصد یک تیم بزرگ دیگر ترک کند. او که از اتفاقات رخ داده در استقلال طی مدت حضورش در این باشگاه دل خوشی ندارد، قصد نداشت این تصمیم را بگیرد و حالا متقاعد کردن او برای بازگشت از تصمیمش کار ساده‌ای نخواهد بود.

اتفاقی که هرگز باب میل استقلالی‌ها و هواداران این تیم نیست و به نظر می‌رسد که مالک باشگاه استقلال و مدیران، باید هر چه سریع‌تر برای حل این معضل چاره‌ای بیندیشند چرا که خطر جدایی محمدی کاملاً جدی است.


کد مطلب: 222554

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222554/ستاره-استقلال-تمرین-تیم-ترک

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir