کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش عشقی، رئیس سازمان بورس به وام ۲.۷ میلیاردی‌اش: به دلیل محدودیت‌های مدیران سازمان بورس، لازم است این تسهیلات پرداخت شود/ پرداخت تسهیلات بر اساس قوانین بوده

16 شهريور 1403 ساعت 9:00

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در واکنش به وام ۲.۷ میلیاردی خود گفت: پرداخت تسهیلات در سازمان بورس و اوراق بهادار بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و بر اساس قوانین و مقررات بوده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از انتخاب، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در واکنش به وام ۲.۷ میلیاردی خبرساز خود گفت: پرداخت تسهیلات در سازمان بورس و اوراق بهادار بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و بر اساس قوانین و مقررات بوده است.

وی افزود: اینکه گفته میشود هیئت مدیره سازمان برای خودش وام تصویب و پرداخت کرده قطعاً یک دروغ بزرگ است.

عشقی تاکید کرد: شورای عالی بورس بر اساس ماده ۴ قانون بازار مسئولیت در واقع تعیین حقوق و دستمزد و مزایای اعضای هیئت مدیره سازمان بورس رو بر عهده دارد؛ لذا این مبالغ بر اساس مصوبه شورا پرداخت شده است.

او ادامه داد: این مصوبه صرفا برای اعضای هیئت مدیره نبوده؛ بلکه برای کل کارکنان سازمان بورس و اوراق بهادار است.

عشقی اظهار کرد: در سازمان به خاطر شرایط خاص و محدودیت‌های متعددی که برای کارکنان و مدیران وجود دارد، لازم است این تسهیلات پرداخت شود و شورای عالی بورس هم بر اساس همین این اقدام را انجام داده است.


کد مطلب: 222515

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222515/واکنش-عشقی-رئیس-سازمان-بورس-وام-۲-۷-میلیاردی-اش-دلیل-محدودیت-های-مدیران-لازم-این-تسهیلات-پرداخت-شود-اساس-قوانین-بوده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir