کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسن بیادی: دولت راه سختی را در پیش دارد

12 شهريور 1403 ساعت 19:00

حسن بیادی گفت: همه اجزای مدیریت‌های اجرایی و تصمیم‌گیری از جمله وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، نهادهای اجرایی، سازمان‌ها و قرارگاه‌های متعدد غیردولتی باید نقش خودشان را برای یکپارچگی، همکاری و هماهنگی با دولت بازتعریف کرده و در این زمینه سیاست‌های خود را به مردم گزارش کنند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا گفت: اولویت اول دولت چهاردهم باید ایجاد ثبات در زمینه‌های مختلف و ایجاد هماهنگی و یکپارچه‌سازیِ مدیریت‌های جزیره‌ای در تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها باشد. برای تحقق این امر دولت راه سختی را در پیش خواهد داشت زیرا با یکپارچه شدن مدیریت اجرایی در تصمیم‌سازی‌ها منافع باندهای متصل به قدرت و ثروت با پشتیبانی و نقشه‌های پنهان نفوذی‌های داخلی و بعضا خارجی به خطر می‌افتد و حتما از سوی باندهای مربوط به کاسبان تحریم واکنش جدی را شاهد خواهیم بود. 

بیادی به ایلنا گفت: آقای پزشکیان همیشه بر لزوم وفاق، وحدت و انسجام ملی تاکید داشتند. اما این وحدت و انسجام به معنای بازگشت از باورهای ما نیست بلکه به خاطر مشکلات عدیده‌ مردم و موقعیت خاص کشورمان است. بنابراین همه اجزای مدیریت‌های اجرایی و تصمیم‌گیری از جمله وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، نهادهای اجرایی، سازمان‌ها و قرارگاه‌های متعدد غیردولتی باید نقش خودشان را برای یکپارچگی، همکاری و هماهنگی با دولت بازتعریف کرده و در این زمینه  سیاست‌های خود را به مردم گزارش کنند.

بیادی گفت: چنانچه مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس با ایشان فرمودند اگر توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفق شود این موفقیت همه ماست. اگر او در اداره کشور، در پیشبرد مسائل اقتصادی، بین‌المللی و فرهنگی کشور موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کردیم. پیروزی او، پیروزی همه ماست. این را باید از بن دندان باور کرد. بنابراین باید به این سخنان رهبری توجه کرد تا وفاق ملی محقق شود. 

 


کد مطلب: 222368

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222368/حسن-بیادی-دولت-راه-سختی-پیش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir